Saptamana in Social Media – 23 – 29 ianuarie 2020

Saptamana in Social Media – 23 – 29 ianuarie 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (23 – 29 ianuarie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: De ziua Unirii Principatelor Romane, grupul Trei Parale a adus o inedita selectie de melodii traditionale pe scena Teatrelli
  • Armada Marketing: Citeste mai mult si mai bine, in doze saptamanale, cu Dilema Veche! O campanie Armada
  • Brain 4 Strategy:
  • Brand Minds: Come and see leadership & culture strategist Annicken R. Day at BRAND MINDS 2020
  • Caracteristic PR:
    • Familia Gavan, proprietara retailerului MAM Bricolaj, investeste 500.000 de euro in al treilea magazin sub acest nume, in Militari. In 2019, compania a facut afaceri de 6,1 mil. euro, cu 16% mai mult fata de anul precedent
    • Barrier Vacuum Bags, producator de pungi de vid (vacuum) cu bariera, specifice pentru aparatele de vidat, se muta intr-un nou sediu, dupa o investitie de 500.000 de euro
    • Cui ii este frica de schimbarea cataloagelor din carton cu cele digitale?
    • Despre fiscalitatea din Romania: E ca o cursa cu obstacole, un triatlon! #Interviu cu Mirabela Miron, AVISSO
    • Vitacom Electronics in 2019: cu 16% mai multe comenzi online si pondere de 85% din vanzari pentru sectorul B2B
  • Centrade Cheil prezinta un nou episod din platforma de comunicare NN
  • Confident.Communications: Garderoba fiecarei persoane trebuie sa contina niste piese de baza. Una dintre ele este camasa alba. Pentru cele mai originale variante iti recomandam 1949 Tarnava, una dintre primele fabrici din Romania care a produs camasi pentru barbati si bluze de dama
  • DC Communication: S-a vorbit mult despre incredere la Davos: de la sisteme mari pana la oameni- in sistemul capitalist, in AI, in institutii, business, lideri politici sau nu. Facem aici un pachetel de informatii utile sa intelegem contextul actual, sa cartografiem mediul in care se comunica si coordonatele transformatoare ale “celei de-a patra revolutii”. Speram utile.
  • Diana Seceleanu PR: Care sunt tendintele in IT, in anul 2020, aflam din analiza EXE Software, publicata de Forbes
  • Digital Wand: Agentia Digital Wand si Nutline, parteneri in crearea noului website de brand, regandit pe noua pozitionare a brandului
  • First PR AgencyGazer TV49-US2G ofera imagini superbe si dotari de top la un pret atractiv
  • FRACTAL Communications: Noua campanie de servicii Altex lansata impreuna cu agentia FRACTAL Communications
  • Galeriu & PartnersCasa de Monede, lider in Romania in materie de monede si medalii comemorative, lanseaza o medalie speciala, inclusa in colectia “Cele mai mari personalitati ale poporului roman”. Medalia dedicata celui ce a infaptuit Unirea Principatelor Romane este innobilata cu aur pur 999/1000 si batuta la cea mai inalta calitate numismatică PROOF, si face parte dintr-o serie limitata de numai 10.000 de exemplare
  • Global RecordsTHE CONCERT – 13 artisti si 3 zile pline de concerte si distractie, la Romexpo
  • Golin:
    • Bucurestiul are intr-un final aplicatie oficiala de bilete de autobuz – Bpay
    • BRD Groupe Societe Generale te invita la un dialog despre cum arta si robotica pot face viitorul mai bun, intr-o noua serie din cadrul #ConversatiiDespreViitor, care isi propune sa determine publicul sa isi puna intrebari, sa dezbata si sa faca schimb de opinii despre subiecte care ne influenteaza viata de zi cu zi si, in cele din urma, viitorul. Te invitam sa participi si tu la conversatie, in cadrul postarii publicate pe pagina de Facebook BRD
  • Graffiti PR: New year, new resolutions but same us: continuam ce am inceput anul trecut si dam startul primei editii de pe 2020 la Neon Series. Ne vedem joi, 30 Ianuarie cu Vlad Petreanu, care ne da desteptarea in fiecare dimineata la EuropaFM
  • Links AssociatesBarometrul de Incredere Edelman 2020: Un sentiment tot mai mare de inegalitate submineaza increderea in institutii
  • MSLGROUP The PracticeIKEA lanseaza FREKVENS, o colectie in editie limitata pentru petrecaretii spontani
  • OMA Vision: Bune practici constructive pentru Bucuresti
  • Pandorra Style:
    • Tips & tricks de la SensoDays.ro pentru o amenajare echilibrata
    • Un inceput de an tonic: noua colectie Sabon White Tea te poarta intr-o calatorie intensa a simturilor
    • Tommy Hilfiger, partener Hahnenkamm Ski Races
  • PiArt Vision: Gala de balet “Carmen Sylva“, seara memorabila la TNB, incheiata cu ovatii
  • PR Beta: La PRbeta Talks ne punem la curent cu noutatile din comunicare, marketing si PR. Este eficienta comunicarea online, dar uneori credem ca e bine sa ne intalnim si in lumea reala
  • Pure Media: Zile linistite si fara dureri cu electrostimulatoarele OMRON
  • RanEvents Comm: Magia unei noi povesti. Cine nu crede in magie nu o va descoperi niciodata. Dar cum ar fi sa ai puteri magice? (filmul “Tot inainte“)
  • Rogalski Damaschin Public RelationsMoney Bistro si provocarile financiare ale familiilor din Romania, intr-un nou sezon online
  • Seven Media:
    • Analiza GoTravel: Turismul de afaceri va creste cu 12%. Plus topul celor mai vizitate orase din Romania in 2019
    • vacanta de vis, pentru care ne-am face bagajele chiar acum pe ritmurile celebrei melodii a lui Frank Sinatra “New York, New York”
    • Restograf, nominalizata de Cristian Manafu pe lista celor mai bune aplicatii mobile din 2019
    • Ela Craciun, despre magia Disneyland Paris cu Happy Tour
  • Sunshine Digital: Sunshine Digital va livra servicii complete de comunicare digitala pentru MOL Romania, pe parcursul urmatorilor trei ani
  • The Public Advisors mentioneaza Hagag
  • Total PR:
    • Auchan a demarat o noua editie a Targului de Cafea si Ceai
    • Studiu SAP a prezentat la #Davos2020: 58% dintre romani au incredere in ceea ce spun oamenii de stiinta despre mediu
    • Yango Romania si-a lansat sectiune de #Stories in propria aplicatie. Swipe up in ecranul de comanda si descopera cele mai cool recomandari de locuri, filme si activitati din oras
    • Interviu cu Andreea Petrisor (Managing Director foodpanda) despre inovatie in food-ordering
    • Zitec organizeaza o noua sesiune de donare de sange la birou #cei1024, pe 6 februarie
  • Travel Communication:
  • Tudor Communication:
    • Trendul in business pentru 2020 merge catre gestionarea afacerilor de la distanta, prin softuri performante de management. Alexandra Lucescu, director comercial SoftOne, a explicat pe larg in revista Capital cat de profitabila este o afacere condusa de Inteligenta Artificiala
    • Un designer de interior #smart nu te invata doar cum sa ai o casa frumoasa, ci si cum sa o utilezi in mod inteligent. Natalia Berezovskaia, designer de interior, le-a aratat reporterilor de la Observator micile trucuri pe care le recomanda clientilor si pe care le foloseste chiar la ea acasa
  • United:
    • Romanii vor putea avea acces la un ajutor financiar de pana la 30.000 lei, in cazul diagnosticelor oncologice
    • HPDI: Doar 22% dintre companiile din Romania investesc in traininguri de gestionare a sindromului burnout
  • Wefflermark: Francezul care a pariat pe Romania pentru productia de bere artizanala. Povestea One Beer Later, in Wall-Street
  • White PR recomanda articolul “A Look at PR/Communications in 2030 and How to Prepare for It
  • ZackePR:
    • Libris.ro – crestere de 36% a cifrei de afaceri si peste 2 milioane de carti vandute in 2019
    • Obsidian, cel mai nou competitor pe piata de brokeraj
    • Harta Romaniei in carti citite, top Libris.ro
    • Grupul Floria a lansat Instaflori.ro – serviciu de livrare prin curier a florilor pentru acasa
    • Cosmeticele naturale, alimentele bio, neprocesate si suplimentele alimentare au dus Vegis.ro la afaceri de 3,2 milioane de euro in 2019
    • Afaceri de 1 milion de lei pentru Acvatic Bebe Club, locul unde bebelusii invata sa inoate
    • Primul targ de nunti dedicat exclusiv designerilor si creatorilor romani are loc pe 8-9 februarie la Hotel Sheraton
  • HeinekenHeineken lanseaza reclama TV “No Time to Die”, cu Daniel Craig
  • Skeptic Dog Animation: #xpAR v1.3: Experimentele artistice cu Realitate Augmentata vin la Cluj
  • Robotul care le reda copiilor bolnavi de cancer o parte de normalitate
  • Un nor pentru visatori si realisti, evenimente, idei si experimente
  • La dans cu zeul ceramicii

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 20 – 26 ianuarie 2020?
  • Statistici Youtube in .ro pentru ianuarie – ianuarie 2020
  • Topul televiziunilor cu cele mai mari audiente la nivel national in anul 2019
  • 14 televiziuni de “buzunar”, cu audiente mai mici de 1.000 de telespectatori la nivel national, au intrat in lista “must carry” 2020
  • In 2020, agentia Initiative anticipeaza o crestere de 5,5% a pietei de media din Romania

Interviuri, opinii:

  • Sara Adumitroaie, londoneza care face romanii sa zambeasca mai mult
  • Catalin Albu: Mi-ar placea ca agentiile sa-si recapete aura de odinioara
  • Sergiu Biris: Conteaza foarte mult pentru ascultatori sa ai o poveste buna, din care sa invete ceva
  • Ana Maria Ciobanu: Am descoperit ca oamenii se deschid surprizator de natural si intim in fata microfonului
  • Andrei Rosca: Deocamdata vorbim de o bula construita din oameni din online. Dar cred ca se va schimba asta
  • Catalina Rousseau,: In situații de criza, largeste orizonturi
  • Elena Stiubei: Am obosit sa ascultam “vocea corporatiei”
  • Valentin Vacarus: Traim in BTL golden age. Este perioada in care brandurile cauta sa se umanizeze

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply