Saptamana in Social Media – 11 -17 iunie 2020

Saptamana in Social Media – 11 -17 iunie 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (11 -17 iunie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Platforma de software Stripe s-a lansat la finalul lunii mai in Romania, odata cu lansarile din Republica Ceha, Bulgaria, Malta si Cipru! Stripe este una dintre platformele software de top pentru derularea unei afaceri online, gestionand miliarde de dolari in fiecare an pentru companii de succes din intreaga lume
  • Adrenallina Media recomanda articolul “Leadership in the New Now
  • ACT PRSmart Beach – prima platforma de management al plajei, pentru rezervari online de sezlong si comenzi de la bar
  • BuzzStore: Daca nu ai prins un loc in campania de testare, acum mai ai o sansa de a testa detergentul si balsamul Lenor Romania, in doua variante de parfum. Inscrie-te in concurs, pana duminica, 28.06.2020, si poti castiga unul dintre cele 3 seturi de produse Lenor -Perechea Perecta
  • CAP: Si cu zambetul pe buze, si cu responsabilitatea-n gand
  • Caracteristic PR mentioneaza Cuptorul MoldovenceiPlant an AppRoyal Town IasiFashionUP
  • Catalyst Solutions: Pe 18 iunie se reuneste comunitatea regionala a profesionistilor in employer branding, in cadrul EBcon
  • Centrade CheilRoxana Nita este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 – 2021
  • Confident.Communications: Cat de eficienti pot fi robotii si solutiile de automatizare a muncii de birou in perioada de criza
  • Craft InteractiveMarketing on the go – 5 mobile apps pentru specialisti in marketing
  • Creative Business ManagementAquaVia premiata la Bruxelles cu premiul “Crystal Award”
  • Dare Digital sustine comunitatea si companiile afectate de criza covid19 printr-un serviciu gratuit de “Terapie de brand
  • DC Communication: Dl.Grunig, o legenda a industriei de comunicare la nivel global, in dialog cu Dana Oancea despre etica profesionala, aparent. In fapt este o diagnoza interesanta a unui status-quo cu tot felul de daimoni si demoni
  • EnTourage Communications: Dupa 3 luni de dor, savorile libaneze incanta din nou simturile. Partenerul nostru LaSafi a reluat livrarile in Bucuresti. Daca va plac aromele Orientului, pe https://lasafi.ro puteti plasa o comanda cu livrare acasa sau la birou
  • First PR Agency:
    • Axis Communications, lider global in echipamente video de retea, anunta lansarea camerei de retea AXIS P3715-PLVE, un model cu doi senzori conceput pentru a oferi imagini de ansamblu excelente, cu unghi de vizualizare larg si o acoperire in detaliu, chiar si in conditii dificile de luminozitate
    • ELKO anunta disponibilitatea monitorului ViewSonic curbat de gaming ELITE XG270QC
  • Galeriu & Partners: Castiga unul dintre cele 5 pachete de acces auto – pentru 4 persoane (fiecare pass de acces este valabil pentru tine si inca 3 prieteni) – la concertele Drive-In de sambata, 19 iunie, in parcarea Romexpo
  • Godmother a trecut barierele impuse de distanta si a implementat online evenimentul Success Day by Forever Living Products Romania
  • Golin:
    • Romanii, afectati financiar de pandemie: 3 din 10 castiga mai putin, in medie, cu 30% decat anterior raspandirii coronavirusului la noi in tara
    • HISTORY® difuzeaza in exclusivitate serialul documentar “Oamenii Mlastinilor: Invazia Serpilor”
    • Mastercard faciliteaza experiente de cumparaturi simple si eficiente pentru consumatorii Amazon
    • HISTORY® difuzeaza in premiera serialul documentar “State Dezbinate”
    • Mastercard semneaza un parteneriat cu Grupul City Grill si incurajeaza platile cu cardul in locatiile grupului din Bucuresti
    • Mastercard si Octet Europe ajuta IMM-urile din Europa sa prospere in economia globala
  • Heist IndustriesHeist Industries si Asirom au lansat Familia Romania
  • McCann PR prezinta cafeaua Costa, noul brand din portofoliul Coca-Cola HBC Romania
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Digital marketing is more powerful than it has ever been
  • MSLGROUP The Pracice:
    • PENNY Market anunta rezultatele financiare pentru inca un an de succes
    • Unilever anunta noi actiuni pentru combaterea schimbarilor climatice, protejarea si regenerarea naturii, cat si pentru conservarea resurselor pentru generatiile viitoare
    • Un caz de succes, in premiera, in facilitarea accesului la studii clinice in oncologie, in contextul pandemiei Covid-19
    • Schimbari in echipa de conducere Betty Ice. Iustina Haler-Monoranu este noul Director al fabricii din Suceava
  • Natural Public Relations: Hai sa combatem stirile false! In era informatiei ia amploare si fenomenul “fake news”. De aceea lansam primul episod din seria dedicata infodemiei de fake news. Oana Despa sta de vorba cu Lucian Mindruta, Elena Calistru si Paula Cabescu despre propaganda
  • Pandorra StyleBucuria simplitatii
  • PiArt Vision: Fiul lui Adrian Mutu, Tiago, se antreneaza cu Juventus Academy Bucuresti, pe Sport4Future Arena. Mihaela Pellegrini, CEO JAB: E o mare bucurie sa vedem ca sunt sportivi de asemenea calibru, cum este Adi, sa aprecieze proiectul si sa aiba incredere sa-si aduca copilul in primii lui pasi in sport la noi
  • PRSteps: EIC Accelerator si-a desemnat castigatorii. Din pacate, niciun start-up selectat din Romania pentru inovatie in lupta impotriva COVID-19. O discutie despre acest subiect, dar si despre cum se vede mediul antreprenorial local, din perspectiva unui investitor, cu Cristian Munteanu la Digi24
  • Seven Media:
    • Ministerul Turismului din Cipru a raspuns la intrebarile Cocktail Holidays despre calatoriile in aceasta tara si masurile de siguranta in contextul pandemiei de Covid-19
    • Capriciile si deliciile pentru un mic dejun energizant si sanatos pot fi comandate online pe www.bacaniacudelicii.ro
    • Happy Tour ne propune o locatie de vis in Delta Dunarii unde turistii se pot bucura de linistea naturii in deplina siguranta
  • The Public Advisors:
    • Grupul CVW Technologies anunta venituri de 4.278.000 lei aferente T1 2020 si o crestere cu 47,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut pe segmentul statiilor de tratare si epurare apa
    • Pe raul Jiu a fost montata o bariera plutitoare pentru colectarea deseurilor
  • Travel Communication:
    • Una dintre cele mai iubite metode de a calatori a romanilor, pe cale de disparitie? Pandemia a schimbat si modul in care mergem in concedii
    • Operatorul olandez KLM reia 3.000 de zboruri în iulie. Ruta Bucuresti – Amsterdam va fi reluata din 17 iunie
  • Tudor Communiation:
    • Companiile care s-au repozitionat rapid in timpul pandemiei au mai putin de pierdut in criza. Mihai Arghire, Partener & Senior Consultant Brightway, a explicat in revista Capital care sunt oportunitatile acestei perioade pentru mediul de business
    • Odata cu noile masuri de relaxare, gradinitele si after-school-urile private si-au putut deschide din nou portile. Florin Alexandru, analist comportamental, ne-a oferit cateva sfaturi despre modul in care putem sa-i sprijinim emotional pe cei mici la reintrarea in colectivitate
    • Daniela Palade Teodorescu a avut-o ca invitata la emisiunea Brands That Value pe Daniela Mariscu, Co-fondator&CEO Aqua Azur, jurat in emisiunea “Imperiul leilor”, investitor & activist, care ne-a explicat cum consolidezi o afacere pe timp de criza
    • Antreprenorul Octavian Badescu a militat inca de la inceputul pandemiei pentru continuarea activitatii economice si responsabilizarea populatiei. Intr-un interviu pentru Bursa, viitorul candidat independent la Primaria Capitalei a trecut in revista cateva din ideile care pot sprijini relansarea economiei romanesti
    • Cristian Manafu, Owner The Connector & Managing Partner Evensys, a fost imvitatul Mihaelei Tudor la 2Value Tv, intr-o discutie despre evenimentele reinventate in pandemie si realitatile din social media influencing
  • Wefflermark:
    • Recolamp transforma deseurile in energie. In urmatoarele 3 luni, becurile arse se transforma in alimente pentru persoanele defavorizate
    • Campania #nudoarluni continua sa faca ecouri la un an de cand a devenit virala. Brandul 5 to go castiga 3 noi premii
  • Wunderman: Premiera in Romania. Platforma cu mesaje video de la celebritati pentru fanii lor. Initiatorii sunt nume cunoscute
  • Zacke PR:
    • Inspiratie in cariera: Silviu Petricescu, mentor startup-uri la Oxford University, despre schimbare si succes
    • Libris se alatura campaniei Citeste Romaneste a Ministerului Culturii si promoveaza peste 4000 tiluri semnate de autori romani
    • Complice.ro pariaza in continuare pe cadouri experientiale inedite, desfasurate  online
    • KinetoBebe, solutii creative de fundraising in pandemie
  • MediaCom anunta miscari de new business pe piata locala si internationala
  • Mediapost Martech: Cum sa creezi o campanie de lead nurturing
  • Saatchi & Saatchi + The Geeks: “Audiofile de poveste“, campania aniversara de 10 ani a geeksilor din Saatchi & Saatchi + The Geeks
  • S-a lansat SpotMedia.ro. Echipa: “Am facut imposibilul in 10 zile, acum construim”
  • Web VenturesOPTIblu ofera servicii de teleoptometrie gratuite pentru toti cei care #stauacasa
  • cv30Brandurile care sunt aproape de consumatori vor domina noua normalitate
  • pastel si De’Longhi merg inevitabil impreuna pentru campaniile de comunicare de brand

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Lucian Asan si Marius Chiru, Raftul cu Bunatati: Fara secrete fata de cumparator. Asta cred ca ne diferentiaza in piata
  • Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre arta, este si pur functionala si pe repede inainte
  • Bobo Burlacianu: Muzica trebuie ascultata, nu ambalata frumos
  • Daniel Bvs Olteanu: Multi cred ca un producator este un calau muzical care va face din orice piesa un hit dance
  • Dragos Crifca: E important ca artistii sa continue sa isi faca simtita prezenta prin livestream
  • Nida Halit: In industria de PR ne confruntam, din pacate, cu o teama de a fi avocatul corectitudinii
  • Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Brandurile si-au potolit dorintele arzatoare de a arunca hiperbole in dreapta si in stanga
  • Andrei Olingheru: Generatia mea poate fi caracterizata prin idei indraznete, riscante
  • Ioana Raluca (Naluca): Am superputerea de a ma face invizibila! Glumesc, bineinteles. Dar mi-ar placea uneori
  • Ciprian Susanu: Am sarit multe etape in directia digitalizarii si a rolului tehnologiei, etape care intr-un alt context ar fi durat 3-5 ani

Evenimente, conferinte:

  • Virtualized: The Next Wave of Innovation va avea loc pe 30 iunie, de la ora 14:00. Acesta va avea 2 track-uri de continut care se vor desfasura in paralel: Business Innovation si Marketing Innovation

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply