Saptamana in Social Media – 04 – 10 iunie 2020

Saptamana in Social Media – 04 – 10 iunie 2020

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (04 – 10 iunie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Celebram Ziua Mondiala a Mediului, iar cu aceasta ocazie dorim sa va povestim mai multe despre campania “Recicleaza pentru cei care salveaza!“, derulata de Asociatia Environ
  • Adrenallina Media recomanda articolul “First American Woman to Walk in Space Reaches Deepest Spot in the Ocean
  • Andreea Retea PR: Andrei Mihai, fondatorul UX Project: Scoaterea din zona de confort ne poate aduce alte oportunitati. Un interviu pentru Business Magazin si ZF
  • BDR AssociatesCatalina Stan Rousseau: “Nu este prioritara comunicarea, dar este necesara”
  • BuzzStoreAdelina Pasat: Traim de cateva luni o realitate pe care nu ne-o imaginam niciodata, care ne-a intors lumea pe dos. Dupa o criza medicala a urmat o criza sociala, iar acum auzim sirenele crizei economice, in fata careia brandurile mai mici sau mai mari, dezvoltate in Romania, pot fi extrem de vulnerabile. Iata de ce, alaturi de colegii mei de la BUZZStore, am decis sa dedicam editia Vara 2020 a Buzzbox Deluxe brandurilor romanesti, intr-un proiect de #implicare in care am renuntat la costurile de agentie aferente includerii in colete pentru a oferi cat mai multor companii locale posibilitatea de a-si face cunoscute produsele in randul vostru si cu ajutorul vostru. Am avut bucuria sa descoperim oameni minunati, povesti pline de tenacitate si produse unice care abia asteapta sa fie descoperite de voi si prietenii vostri
  • Caracteristic PR:
    • Agentia Champaigns anunta colaborarea cu Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA, si implica studentii in scenarii reale de lucru
    • FashionUP! aniverseaza 11 ani pe piata din Romania: peste 500.000 de clienti, peste 1,9 milioane de produse si 150 de parteneri locali
    • Nordis Group, crestere semnificativa a vanzarilor
    • Ruslan Rotaru: Pandemia COVID-19 a stabilizat preturile apartamentelor
    • Orice pasiune poate deveni o cariera, indiferent de gen. De vorba cu Marina Samoila, cofondatoare Desprevin.ro
  • Conan PR: Ne bucuram mult ca prietenii de la Travlocals.com sunt din ce in ce mai cautati de turistii nerabdatori sa (re)descopere tara. Bucuria e asa de mare, incat unii aleg sa-si rezerve chiar si 9 saptamani departe de agitatia orasului
  • Confident.Communications: Fabrica de bluze 1949Tarnava a obtinut avizul MapN pentru productia de echipamente medicale
  • First PR Agency:
    • ViewSonic anunta disponibilitatea in Europa a noului proiector Smart LED X100-4K
    • Brother sustine viitorii specialisti in domeniul protectiei mediului
  • Galeriu & Partners: De ziua internationala a vinului rosé iinchinam si noi un pahar de vin in cinstea celui mai bun prieten al verii – KARAKTER Rosé, de la clientul nostru Aurelia Visinescu
  • Graffiti PR: Angela Gheoghiu este invitata speciala la una dintre cele 12 conferinte din cadrul FITS online 2020
  • McCann PR prezinta Celelalte Stiri
  • Media Pozitiv recomanda articolul “5 Brilliant Ways to Combine Traditional & Digital Marketing
  • Naked PR: “Lumea nu mai are rabdare sa citeasca lucruri pe care nu le intelege. Toti oamenii care scriu ar trebui sa aiba asta in cap, iar ideile ar trebui sa fie frumoase si simple.” – Curs emotional si emotionant de scriitura si talent – Adrian Telespan
  • Natural Public Relations cu Temeraria la TV
  • OMA Vision: Asa arata harta competitorilor de la Concursul Enescu (George Enescu Festival) din anul pandemiei: 272 de tineri artisti din 41 de tari intra in competitia care se va desfasura intre 29 august si 20 septembrie 2020, la Bucuresti
  • PiArt Vision:
    • Adrian Mutu si-a adus copilul la Academia Juventus ca sa se antreneze pe Sport4Future Arena, cea mai moderna baza sportiva din Bucuresti
    • Mihaela Pellegrini, CEO Juventus Academy Bucuresti, a vorbit la Zf Live despre tot ceea ce implica functionarea la standarde de top a unei academii de fotbal
  • Prais Corporate Communications: A -X-a editie a miscarii nationale “Si eu traiesc sanatos!” – SETS la raport
  • PRStepsElefant.ro sprijina initiativa “Citeste Romaneste”a Ministerului Culturii
  • RanEvents Comm: Au mai ramas cateva zile pana la redeschidere. Cel mai mare si sigur mall s-a pregatit pentru reluarea activitatii. Cumparaturi in conditii de siguranta la Afi Cotroceni
  • Seven Media:
    • Radu Ciurtin, proprietar Prefera Foods: “Trebuie sa producem mai mult in Romana”. Compania a lansat, recent, noul magazin online www.bacaniacudelicii.ro
    • Cocktail Holidays si Giorgos Stafilakis, de la Organizatia Nationala de Turism a Greciei in Romania, prezinta situatia turismului din Grecia
    • Happy Tour ne recomanda cateva locuri din Romania absolut speciale, unde ne putem petrece vacanta in siguranta, anul acesta
  • The Public AdvisorsRaluca Mihalachioiu & Simona Dan: Brandurile si-au potolit dorintele arzatoare de a arunca hiperbole in dreapta si in stanga
  • Total PR:
  • Travel Communication:
    • Cum pot primi hotelierii certificarea “COVID Safe Place”? Peste 60 de locatii din Covasna o au deja
    • Turistii romani au un nou criteriu de evaluare a hotelurilor: masurile anti-Covid-19. Studiu Travelminit
    • companie aeriana reia 3.000 de zboruri in luna iulie. Ce obligatii vor avea pasagerii
  • Tudor Communiation:
    • 120 de companii din domenii precum asigurari, securitate cibernetica, sanatate sau retail investesc in dezvoltarea abilitatilor de comunicare in public ale angajatilor, in cadrul primului Campionat national de discursuri online
    • SoftOne, liderul pe piata de software de gestiune din Romania, a dezvoltat o serie de solutii care sa optimizeze activitatea e-commerce, ca urmare a dificultatilor din perioada pandemiei
    • Marius Stefan, CEO Autonom, a fost invitatul Danielei Palade Teodorescu la Brands That Value si a trecut in revista care sunt valorile care stau la baza unui business solid dar si cu ce provocari se confrunta antreprenoriatul romanesc si international
    • Andreea Vlantoiu, avocat specia­lizat in GDPR, a explicat pentru Ziarul Financiar cum va functiona registrul de evidenta a clientilor si ce date vor fi colectate
    • Invitata Mihaelei Tudor la 2Value TV a fost Luiza Müller, HR Director Orange Romania, intr-o discutie despre managementul oamenilor in criza, modalitati de a motiva echipa care lucreaza la distanta, dar si oportunitatile crizei in HR
  • UnitedGTC: Era spatiilor deschise in cladirile de birouri se apropie de sfarsit
  • Wefflermark:
    • Campania #nudoarluni continua sa faca ecouri la un an de cand a devenit virala. Brandul 5 to go castiga 3 noi premii, in cadrul MIXX Awards Europe and IAB Europe Research Awards, competitia prin care se stabilesc anual cele mai bune campanii de digital advertising din Europa
    • Stefan Sava, managing director al biroului de arhitectura SSAT+, vorbeste in WallStreet despre felul in care criza sanitara actuala va influenta dezvoltarea imobiliara
  • White PRFacebook are o noua setare, care iti permite sa poti sterge postarile vechi sau sa le arhivezi
  • Wunderman: Peste 190.000 de vizitatori online la o luna de la debutul show-ului (s)Mall Talks lansat de VIVO! cu Ileana Badiu si suportul agentiei Wundermann

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 01 – 07 iunie 2020?
  • Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de apa in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de banci in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de benzina & petrochimie in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri din categoria bookstores in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de bricolaj/mobila in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de cafea in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de carne&mezeluri in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile companii aeriene in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de dulciuri in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de electrice & electrocasnice in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de fashion – multibrand stores in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de electro retail in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de hipermarket & supermarket in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de home care in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de ingrijire corporala & cosmetice in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri din IT&C in online si pe Facebook in luna mai 2020
  • Cele mai vizibile branduri de lactate & branzeturi in online si pe Facebook in luna mai 2020

Interviuri, opinii:

  • Doru Boanca: Imi place sa experimentez cu tot ce e out of my league
  • Alma Bravescu: Local, sustenabil, slow fashion. Sunt termeni care ar trebui introdusi in cafeaua de dimineata
  • Dragos Bucurenci: Nu numai cu paine se hraneste omul
  • Ioana Constantinescu: Nu te forta sa pari iconic, lasa publicul sa decida asta
  • Cristian Moisa: GIF-ul e un mod de exprimare smart, fata de emoticon. E ca un smart logo, fara pretentii, fara ifose
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply