Blog

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 28 decembrie 2015 – 3 ianuarie 2016.

Blog

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (03 – 09 decembrie 2015).

Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • T.O. Bobe: Cum altii traiesc de pe o zi pe alta, am trait si eu de pe o carte pe alta
  • Oana Boca Stanescu: De cand a explodat si in Romania zona de social media, au inceput sa apara campanii de promovare care vor sa fie cool cu orice pret
  • Petrisor Obae: Gasirea celui mai bun model de business preocupa in prezent toate redactiile online, de la noi si nu numai
  • Adrian Preda da pumni miturilor de Craciun
  • Marius Rosu: Nu cliseele Craciunului sunt problema, ci cliseele publicitati

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

 

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna noiembrie ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2015/11


Asigurari – 2015/11


Banci – 2015/11


Benzina & Petrochimie – 2015/11


Bere – 2015/11


Bookstores – 2015/11


Bricolaj/Mobila – 2015/11


Cafea – 2015/11


Carne&Mezeluri – 2015/11


Dulciuri – 2015/11


Electro Retail – 2015/11


Fashion – Multibrand stores – 2015/11


Hipermarket & Supermarket – 2015/11


Home Care – 2015/11


Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2015/11


IT&C – 2015/11


Lactate & Branzeturi – 2015/11


Masini – 2015/11

Racoritoare – 2015/11


Sanatate – 2015/11


Snacks – 2015/11

Telecommunication – 2015/11


Vin – 2015/11


Whisky & Vodka – 2015/11

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (26 noiembrie – 02 decembrie 2015).

Lansari, campanii, stiri:

  • Romanian PR Award si-a desemnat castigatorii celei de-a XIII-a editii
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Irina Becher: Singurul lucru pe care nu il vrei intr-o campanie de Craciun e un politician care sa iti ureze sincer diverse lucruri
  • Andrei Craciun: Vad in succes o cumplita masura a ratarii. Vreau sa raman un marginal asupra caruia sa nu actioneze forta mutilatoare a succesului. Nu ma intereseaza gloria
  • Carmen Ghita: Apreciem atat feedback-ul exprimat formal, prin sondaje de opinie, cat si cel exprimat direct, verbal sau in scris
  • Richard Koci Hernandez: Never think about the future, never be satisfied with your work, practice the art of patience, be persistent and master light
  • Hamid Nicola Katrib: A trebuit sa ma decid peste weekend daca vreau sa incep o viata noua, de la zero, intr-o tara pe care nu o mai cunosteam
  • Roxana Marin si Ana-Maria Balan: Sectorul de PR din Romania trece printr-o perioada de cautari si remodelari. Acelasi fenomen domina si pe plan international
  • Dan Petre si Rodica Savulescu: Membrii Generatiei Y percep luxul in mod permeabil si pluralist, distantandu-se de perspectivele Generatiei X
  • Dan Sendroiu: Nu sunt campanii de Craciun, ci campanii de vanzare. Si vanzarea nu are anotimp
Evenimente, conferinte:
  •  Institutul de Marketing organizeaza pe 10 decembrie cursul Digital Gateway. Invitatul special al acestui curs este Vasile Hodorogea, Engagement Architect la ARworks Romania

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
  • Black Friday 2015 versus Black Friday 2014 in social media – Numar mentionari

Spre deosebire de anul trecut, numarul mentionarilor expresiei “Black Friday” a scazut cu 8%. In 2015, in perioada 16 – 24 noiembrie, expresia “Black Friday” a inregistrat 40.666 de mentionari. In 2014, in perioada 17 – 25 noiembrie, expresia “Black Friday” a totalizat 44.360 de mentionari.

In perioda premergatoare “Vinerii Negre”, adica intre 16 si 19 noiembrie 2015, expresia “Black Friday” a inregistrat 16.936 de mentionari, in ziua de vineri, 20 noiembrie au fost observate 14.284 de aparitii, iar in perioada post-eveniment, adica intre 21 si 24 noiembrie au existat 9.446 de mentionari.

  • Black Friday 2015 versus Black Friday 2014 in social media – Mentionarile pe canale

Privind comparativ, se observa ca fata de 2014, in 2015 interesul fata de Black Friday a crescut in urmatoarele canale social media: Youtube, unde s-a inregistrat o dublare a numarului de mentionari fata de anul trecut, in cadrul agregatoarelor (crestere de 62%) si pe Instagram (crestere de 53%).

Pe Twitter si in cadrul blogurilor, se observa o usoara scadere de 9% a mentionarilor expresiei “Black Friday”.
Aparitiile “Black Friday” au scazut in 2015 fata de 2014 si in forumuri (-11%), in presa online (-12%), in paginile oficiale Facebook (-18%), Ask.fm (-89%) si LinkedIn (-96%).

Ditrib_can

tabel_evolutie

  • Black Friday 2015 versus Black Friday 2014 in social media – Date socio – demografice

Din punctul de vedere al conturilor social media cu date socio – demografice (bloguri, conturi de Twitter), atat in 2014, cat si in 2015, despre Black Friday au discutat mai mult barbatii decat femeile (79% din mentionarile 2014 si 82% din mentionarile 2015).  Expresia “Black Friday” a fost cel mai des specificata de tinerii cu varsta cuprinsa 25 – 34 ani (62% din mentionari in 2014 si 69% in 2015).

  • Retail IT & C – Vizibilitatea in social media a principalilor retaileri IT & C

In topul principalilor retaileri IT&C, masurati in asociere cu expresia “Black Friday”, in perioada 16 – 24 noiembrie 2015 se afla Emag cu 7.342 de aparitii, Flanco cu 1.700 de mentionari, Altex cu 1.351 de mentionari, Evomag cu 1.263 de aparitii, F64 cu 684 de aparitii.

tabel_retail_it&c

Din punctul de vedere al audientei, in fruntea clasamentului retailerilor IT&C se afla Emag, care a inregistrat in perioada 16 – 24 noiembrie 2015 un numar de 34.161.252 de impresii. Pe locul secund se afla Altex cu 12.518.116 afisari, iar pe pozitia a treia se situeaza Evomag cu 5.527.246 de impresii.

electro_it_viewership

  • Fashion, carti, decoratiuni – Vizibilitatea in social media, de Black Friday 2015

In topul vizibilitatii in social media a principalilor furnizori de servicii si produse din categoria “Fashion, carti, decoratiuni” se afla Elefant.ro cu 725 de mentionari, urmat de FashionUp.ro cu 175 de aparitii si ZorileStore.ro cu 116 mentionari.

fashion_carti_deco_mentionari

Din punctul de vedere al viewershipului, prima pozitie a topului vizibilitatii de Black Friday este ocupata de Elefant.ro cu 3.404.464 de afisari, urmat fiind de FashionUp.ro cu 846.932 de impresii si Watchshop.ro cu 620.388 de afisari.

tabel_fasion_viewership2

  • Supermarket si Hypermarket – Vizibilitate in social media a principalilor jucatori din retail

In topul vizibilitatii in social media a supermarketurilor, masurat in asociere cu expresia “Black Friday” se afla Carrefour cu 184 de mentionari, urmat de Metro cu 164 de aparitii si Cora, supermarket care a fost amintit de 126 de ori in perioada 16 – 24 noiembrie 2015, in contextul “Black Friday”.

tabel_supermarket_mentionari

Din punctul de vedere al audientei, in topul vizbilitatii in social media, se afla Carrefour cu 501.396 de impresii, Cora cu 416.400 de impresii si Metro cu 402.549 de impresii, acumulate in perioada 16 – 24 noiembrie 2015, in contextul “Black Friday”.

tabel_sipermarket_viewershp

 

Ne bucuram sa va anuntam ca in aceasta saptamana, Zelist Monitor a lansat un parteneriat cu Klarmedia pentru monitorizarea tuturor surselor relevante din presa traditionala, digitala si social media. Pentru mai multe informatii, asteptam sa ne contactati pe office@tree.ro.

Le uram un calduros “la multi ani” colegilor de la TPU.ro, care au aniversat 7 ani de activitate in online. Nu uitati ca pe TPU.ro s-a prelungit campania “Suntem Toti Pentru #Colectiv” pana pe 25 decembrie, deci inca le puteti da o mana de ajutor celor afectati de tragedia de la Colectiv.

In continuare, va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.

Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:

Multumim inca o data tuturor celor care au folosit linkurile inainte de a cumpara, au donat si ii rugam sa ne fie alaturi, in continuare, pana pe 25 decembrie! Am decis sa prelungim campania Suntem Toti Pentru #Colectiv pana in ziua de Craciun pentru ca suma pe care o vom trimite catre victime sa fie si mai consistenta si, implicit, de mai mare ajutor.

Pentru ca multi dintre voi, in prag de sarbatori, vor cumpara cadouri pentru cei dragi lor din magazinele online, va rugam, din nou, sa folositi linkurile de afiliere postate in pagina speciala Suntem Toti Pentru #Colectiv: https://www.tpu.ro/conversatii/suntem-toti-pentru-colectiv.

Pe blogul TPU am povestit in detaliu cati banuti au fost stransi pana acum: https://www.tpu.ro/blog/2015/11/24/suntem-toti-pentru-colectiv. Vom continua sa va tinem la curent cu noile vesti despre sumele stranse si despre cazurile catre care vor merge ele.

Doar impreuna putem ajuta cu adevarat!

Bine te-am regasit,

Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.

Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Laura Iacobescu: Cantitatea este inlocuita de calitate, iar in PR acest lucru se traduce prin creativitate
  • Rodica Mihalache: Observam si in Romania tineri care fie sunt influencers la 17-18 ani, fie dezvolta inventii cu puternic impact social, fie au initiative antreprenoriale
  • Care sunt tendintele in industria de comunicare? Raspunde Imola Zoltanla WS 360

Evenimente, conferinte:

  • MobileAcademyanunta lansarea cursurilor de programare pentru iOS, Android si de Mobile UI Design
  • Antreprenorii din Bucuresti vor sa afle de la cei mai buni specialisti din lume cum sa isi construiasca o strategie de business castigatoare la Bucuresti Business Days
  • Bucuresti Zilele BIZ 2015, un eveniment manifest despre realizari, oameni si idei de afaceri

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

​A mai ramas doar putin pana cand atmosfera sarbatorilor de iarna ne va cuprinde pe toti, mai mari sau mai mici, fie ca suntem copii, parinti, surori, frati ori bunici. Sau poate doar prietenii buni ai cuiva. Sarbatorile inseamna clipe de liniste, momente petrecute alaturi de cei mai dragi oameni noua. Sarbatorile inseamna fericire.

Din pacate, pentru familiile celor raniti in tragedia de la Colectiv, aceste sarbatori nu vor mai aduce momente de liniste, ci amintiri greu de indurat si un gol care nu poate fi umplut. Pentru ei nimic nu poate readuce lucrurile la normal, insa fiecare dintre noi poate incerca, in felul sau, sa dea o mana de ajutor.

Zilele trecute ne-am dat seama ca exista o metoda usoara prin care cu totii ii putem sustine pe cei care acum au mare nevoie de asta. Asa ca am decis sa transformam Black Friday, o “sarbatoare” a consumismului, atat cat putem, intr-un prilej de solidaritate.

O parte dintre utilizatorii TPU.ro, si nu numai ei, isi vor cumpara produse de Black Friday, fie pentru ei, fie pentru cei dragi. Toti banutii stransi prin linkurile de afiliere postate pe site, vor ajunge la familiile victimelor din #colectiv. Absolut toti, si inca ceva in plus din partea noastra.

E un gest mic pe care cu totii il putem face pentru a insenina vietile apropiatilor nostri.
Ne-ar placea ca si voi sa va alaturati demersului nostru si sa donati macar o parte din suma provenita din castigurile obtinute prin afiliere in zilele de Black Friday. Doar impreuna putem ajuta cu adevarat!

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada  9 – 15 noiembrie 2015.

Blog

1. LOVITURA DE STAT A REUSIT! SOROS ESTE OFICIAL NOUL PREMIER AL ROMANIEI! – vremuritulburi.com
14541 shares 8356 comments 20708 likes 35 tw. trackbacks 9857 tw. followers 6 blogs trackbacks
2. Seful Sectiei de arsi Bordeaux : “Trebuie sa fiti mandri de medici!”; – radu-tudor.ro
7052 shares 1192 comments 33055 likes 10 tw. trackbacks 3233 tw. followers
3. Seara – andreeaesca.com
6138 shares 1112 comments 27398 likes 13 tw. trackbacks 42689 tw. followers 2 blogs trackbacks
4. Tinta nu e Franta. Ci schimbari de regim in Europa – lucianmindruta.com
3402 shares 1179 comments 11209 likes 29 tw. trackbacks 33407 tw. followers 1 blog trackback
5. Scrisoarea lui Abraham Lincoln catre profesorul fiului lui – ceascadecultura.ro
3074 shares 239 comments 10273 likes
6. Ceaiul de GHIMBIR, scortisoara si cuisoare are efecte uimitoare asupra organismului – frunza-verde.ro
2945 shares 236 comments 7375 likes 3 tw. trackbacks 13567 tw. followers
7. Copiii au nevoie sa le dati, nu sa le lasati – mirelaretegan.ro/blog
2204 shares 215 comments 8334 likes 2 tw. trackbacks 601 tw. followers
8. Meritocratia, cel mai important experiment pentru societatea noastra – biziday.ro
1602 shares 929 comments 8478 likes 14 tw. trackbacks 192922 tw. followers 1 blog trackback
9. Nu incerca sa seduci barbatul care are deja o femeie alaturi. Tradand-o pe ea, el intr-o zi te va trada si pe tine – devorbacutine.eu
1455 shares 495 comments 10034 likes
10. Ponta, satisfactie tardiva : Romania, locul 1 in UE la crestere economica – radu-tudor.ro
1366 shares 1570 comments 7109 likes 4 tw. trackbacks 558 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.