30 iunie – 06 iulie 2016 – Saptamana in Social Media

30 iunie – 06 iulie 2016 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (30 iunie – 06 iulie 2016).

Lansari, campanii, stiri:
  • 2Active PR: Oracle aduce Sparc in Cloud. Agentia scrie despre noua identitate vizuala a logo-ului Saint-Gobain
  • Caracteristic PR aminteste de reducerile Il Passo. Agentia anunta ca Office Shoespremiaza utilizatorii retelelor sociale Facebook si Instagram si iti ajuta bugetul de vacanta cu reduceri de pana la 60%
  • Chapter4: “Mingi in scoli”, campanie pentru viitorii campioni ai handbalului romanesc
  • ESL si Daescu Bortun Olteanu anunta un amplu studiu ce isi propune sa realizeze profilul gamer-ului din Romania
  • DC Communication transmite ca s-a lansat apelul pentru proiecte Raiffeisen Comunitati.  Agentia recomanda articolul “Despre campania “Paine si Maine“, cu Cristina Mosteanu (World Vision Romania)”
  • Free Communication: Lantul de Farmacii Dona isi accelereaza extinderea prin parteneriate cu antreprenori romani. Swimathon Bucuresti prezinta rezultatele: 20 de cauze, peste 250.000 lei, 2000 de donatori individuali si 148 de kilometri inotati. VaxigripTetra – noul vaccin gripal al Sanofi Pasteur a obtinut aviz favorabil de punere pe piata in Europa
  • Galeriu & Partners PR: Bucuriile de la finalul proiectului Boodink
  • Golin: Descopera magia Orientului si cele 1001 de comori de la LidlCrucea Rosie Romana implineste 140 de ani de la infiintare. Oferta Italian Mix de la Pizza Hut Deliveryaduce pofta de vacanta. Mercedes-Benz si Golin au prezentat un nou scenariu de succes la TIFF 2016.  Agentia comunica rezultatele studiului “Afectiuni oncologice feminine in Romania
  • Grayling Romania lanseaza Regulatory Radar. Agentia prezinta MX1, compania rezultata din fuziunea dintre RR Media si SES Platform Services
  • Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR
  • Links Associates: Sistemul tichetelor de masa, tot mai apreciat de companiile din Romania
  • Make Sense PR: De cinci ani, facem treaba buna alaturi de Ponderas
  • McCann PR prezinta un nou proiect Dupa Noi: Coca-Cola HBC Romania anunta inceputul lucrarilor de amenajare eco-turistica in zona Cascadei Bigar
  • MediaLook: Ce noutati aduce ultima generatie a SAP Business One?
  • Meridian PR: La Gymboland a inceput vacanta mare
  • More Than Pub promoveaza inghetata Alpin,  Vegeta Condiment lichid Universal pentru Marinare si Taberele Coolturale Bookland
  • MSLGROUP The Practice ofera informatii despre Ursus Untold, prima bere special creata pentru un festival de muzica. Agentia a organizat un live cooking show by Chef Tand Nicolai si Ana Morodan (McDonald’s Romania)
  • Naked PR: Nu e despre “ce avem voie sa facem”, ci despre “cine va indrazni sa ne opreasca”. Nu e despre blocarea pasiunii si a emotiei, ci despre transformarea lor in motorul pentru destine incredibile. Curajul are multe povesti, si la @NakedSummerCamp, ii spunem&ascultam toate versiunile
  • OMA Vision scrie despre “Cartea Alba a Constructiilor” si face urmatoarea recomandare de lectura “Fantastic words with no easy translation in other languages
  • Oxygen PRWorld Class Romania investeste un milion de euro in deschiderea unui nou club in mall Park Lake. Garanti Bank ofera posesorilor de Bonus Card 15.000 de euro prin campania “La vie en rose”. Siniat Romania a sustinut initiativa “De-a Arhitectura” la Swimathon 2016
  • PI 2 PR: Carte, papetarie, gadgets&fun? Le gasesti pe toate la Diverta, un client funny si inovator, care ne inspira si pentru care ne face mare placere sa comunicam din aceasta vara
  • Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Centrul Educational Helen Doron English si pentru Purna Yoga Academy. Agentia anunta succesul campaniilor umanitare pentru Iulia Ciobaniuc,  Antonia Cinca, Rares si lanseaza o noua campanie umanitara pentru Alexandru Calin
  • PR Beta: Evolutia continutului video pe retelele de socializare. LinkedIn te aduce mai aproape de angajatori
  • Prais Corporate Communications: O comunitate activa de 28.000 de adolescenti din 14 orase si 2 comune au decis: “Suntem generatia in miscare!”
  • Premium PR: Bilant de ‪#‎ScoalaFlanco‬ – ne revedem la toamna, cu profesori si cursuri noi
  • PRSteps comunica stirea ca Vector Watch permite crearea propriei fete de ceas. Agentia recomanda si Simpli, aplicatie mobila cu ajutorul careia iti poti organiza mai bine timpul atat pentru activitatile de la birou, cat si pentru cele private
  • RanEvents CommErmanno Scervino Junior promavara-vara in stilul hippy romantic. Grupul Cineworld, din care face parte si Cinema City Romania, incheie un nou acord cu IMAX Corporation.  Atractia contrastelor se manifesta puternic in filmul „Inainte sa te cunosc”.
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Spotul “Ciocarlia“, care a modificat legea vanatorii in Romania, a primit cea mai importanta distinctie in industria publicitatii din Europa
  • Smart Point ConsultingEpson achizitioneaza compania Robustelli, producator italian de imprimante pentru textile
  • Sunshine Digital Communication: Impreuna cu clientul nostru Raiffeisen Bank Romania, sponsor principal la TIFF de 3 ani consecutiv, am realizat Topul celor mai iubite filme romanesti din toate timpurile, bazat pe raspunsurile primite pe blogurile manafu.ro, bazavan.ro, cabral.ro, andreicismaru.ro, cristiansutu.ro si groparu.ro
  • The House PR Agency descrie atmosfera de la sesiunea foto de la BRCC (British Romanian Chamber of Commerce)
  • The Public Advisors: Berea si curele de slabire: berea nu ingrasa! (Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie Centrul de Studii despre Bere). Agentia declara ca foloseste aplicatia Asana, pentru planificarea sedintelor si intalnirilor
  • Thinker Media: Dispozitivul de stocare ‪#‎NAS‬ poate deveni si sistem de ‪#‎karaoke‬ folosindQNAP Audio Box 
  • Total Public Relations: Bogdan Badea, Business Development Director pentru Smartree Romania, discuta la Adevarul Live despre industria IT a Romaniei din punct de vedete al recrutarii
  • Travel Communication prezinta studiul GfK asupra pietei de turism online din Romania: Vola.ro este liderul de piata, iar ofertele la bilete de avion si suportul non-stop sunt elementele cheie pentru turistii romani. Agentia prezinta aventura  ExitFestival2016‬ si sfaturile Eturia pentru turistii care aleg destinatiile exotice
  • Vitrina Advertising a facut echipa cu Banca Transilvania la Airfield Festival de langa Sibiu. Agentia asteapta tinerii clujeni pasionati de comunicare sa se inscrie in programul de internship 2016
  • ThinkDigital este reprezentantul exclusiv de vanzari tip display advertising al TripAdvisor in Romania, Grecia, Bulgaria si Ungaria
  • Din 6 august, 2Parale.ro devine 2Performant.com
Statistici, topuri, trenduri:
  • Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna iunie 2016
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 27 iunie – 3 iulie 2016
  • Infografic: 52 termeni de online marketing pe care trebuie sa ii stii
  • BRAT anunta prima masurare integrata a audientei unui produs media la nivel national
  • Ringier Romania – lider pe segmentul de piata al publicatiilor glossy si al celor mass-market
Interviuri, opinii:
  • Alexandra Bombita si Maria Guseth: In general, e bine sa mergi pe conceptul KISS (keep it stupid simple), ceea ce am aplicat doar partial
  • Andreea Cimpoesu este invitatul din cel de-al saselea episod Pink Crayon.  Vladimir Oane este invitatul din cel de-al saptelea episod
  • Felicia Moga: Zona de intalnire intre business si cultura ramane un teritoriu explorat doar la periferie
  • Sebastian Olar: “The world capital of night and magic” nu e doar o afirmatie publicitara, oamenii care coordoneaza festivalul chiar cred in aceasta misiune
  • Mugur Patrascu: Anticipez, cu emotie si cu o lacrima in coltul ochiului, aparitia primei agentii automate si full virtuale, unde bagi o fisa si iti iese campania
  • Matei Psatta: Facebook, daca nu face vreo greseala imensa, va deveni un internet separat
  • De ce sa nu privesti de sus industria comunicarii, iti spune Raluca Zamfir
  • Noi suntem Ana & Ste, avem un studio de design grafic si in 2015 am scos primul numar din JUG. Acum, un an mai tarziu, avem numarul 2 si avem nevoie de voi ca sa il producem
Evenimente, conferinte: 

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply