24 – 30 noiembrie 2016 – Saptamana in Social Media

24 – 30 noiembrie 2016 – Saptamana in Social Media

Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (24 – 30 noiembrie 2016).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR prezinta un film despre lideri, parteneriat, agilitate si comunicare, un proiect complex realizat pentru clientul Huawei RomaniaPiatraonline a gazduit un eveniment de presa in care a dezvaluit conceptul Apartamentul Trendline, o premiera pentru piata de piatra naturala din Romania
  • Caracteristic PR:
    • Preferinta pentru telefonul mobil schimba regulile in campaniile de publicitate online (Today’s)
    • Analiza Today’s: indiferent cat dureaza Black Friday, cel mai mare interes e vinerea
    • Vanzari impresionante pentru Editura “Univers Enciclopedic“ la targul de carte Gaudeamus si in cadrul ”Black Week”
  • Conan PR mentioneaza Gala Campioni in Business
  • Confident PRCreative&Bright: In 2016 am inregistrat o crestere de 60-70% in cererea pentru programe de training, wellbeing si evenimente corporate
  • DC Communication: In avanpremiera pentru Noaptea Sfantului Andrei, cand traditia spune ca ne este permisa privirea in viitor, am strans opinii diverse despre cum privesc clienti si colaboratori ai nostri desfasurarea noului an. Sunt cateva idei, prilej de dialog. Am mai adugat la Prognosis 2017 si cateva informatii despre cum se poate imbunatati capacitatea de prognoza, bazate pe studiile prezentate in Superforecasting, o carte rezultata din peste 10 ani de studii pe domeniu
  • EnTourage Communications: Partenerul nostru Vavian Pharma a fost prezent in cadrul primului Festival de Yoga din Romania cu suplimente alimentare pentru oase sanatoase si un sistem imunitar bun
  • Echipa Fantazia PR a petrecut 4 zile pline de energie, suspans, jocuri creative si oameni simpatici la Biz Social Media Snow Camp
  • Free Communication anunta ca 21 de Farmacii Dona vor avea program non-stop pe 30 noiembrie si 1 decembrie
  • Galeriu & Partners prezinta beneficiile algelor marine asupra sanatatii
  • Golin:
    • Campania Golin de comunicare a turneului Vanilla Skype, sustinut de BRD, a fost desemnata Campania Anului la Romanian PR Award
    • KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul “Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision
    • Savureaza o cina Deluxe cu produse de la Lidl
    • History prezinta doua evadari spectaculoase care au intrat in istorie
    • Studiu iSense Solutions: Smartphone-ul, cel mai eficient canal pentru promovarea companiilor din Romania
    • MullenLowe impodobeste Veranda pentru primul Craciun
    • Premiu special in Franta pentru Festivalul de Film Istoric de la Rasnov
    • Nutricia si Medic One au lansat noua generatie in nutritia bebelusilor – Milupa
  • Cu o rata de conversie nominalizare/premiu de 75%, Graffiti PR a plecat de la Romanian PR Award 2016 cu aur la categoriile: Comunicarea produselor si serviciilor medicale, Fashion & Lifestyle, Sport & Entertainment si dubla prezenta pe scena, aur si argint, la Tech PR
  • Grayling Romania este desemnata “Cea mai buna agentie de Public Affairs a anului
  • Headsome Communication: Editie-bilant a Festivalului International de Literatura de la Bucuresti
  • McCann PR: Romania, prima tara care are ca ambasador o forma de inteligenta artificiala. De 1 Decembrie, marca Rom Autentic impreuna cu McCann Worldgroup Romania lanseaza “RomBot”, primul ambasador virtual al Romaniei. Rombot este un learning machine care va invata de la noi toti ce inseamna sa fii roman adevarat. Dupa ce va acumula indeajuns de multe informatii, acesta va putea promova imaginea creata in randul strainilor. Agentia scrie si despre succesul remarcabil inregistrat de Coca-Cola Lime
  • Meridian PR:
  • Mirrors PR recomanda cel mai recent interviu cu pictorul Aidan Andon, in care povesteste despre pasiune, suflet si cadouri unice
  • More than Pub scrie despre profesionistii romani premiati in Marea Britanie. Agentia promoveaza si produsele Podravka (Vegeta)
  • MSLGROUP The Practice anunta ca Hochland introduce pe piata Branza Praid, o reteta nobila cu gust rafinat, iar Samsung Gear S3 este disponibil in Romania din decembrie
  • Naked PR: “Stilul personal nu are legatura neaparat cu hainele. Asta imi propun sa punctez de fiecare data. Stilul personal este acea emotie care reuseste sa vorbeasca despre personalitatea unui individ, sa il descrie fara cuvinte. Se refera la impactul pe care il ai asupra celorlalti, la forta de a te decupa dintr-un anumit peisaj, la conversatie etc. Si asta nu se traduce prin haine.” Maurice Munteanu – Stil de marca personala
  • Ogilvy PR:
    • Clientii ParkLake sunt asteptati in Oraselul lui Mos Craciun
    • In cadrul Galei Premiilor Piata 2016, Caroli Foods Group a primit premiul pentru “Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne
    • Brandurile Sofiaman, Luxury Gifts si Carolina Boix au deschis noi magazine in ParkLake Shopping Center
  • OMA Vision: La PR Award 2016, am primit premiul ARGINT la categoriile “Cultura” si “Comunicare pentru domeniul public”, pentru campania “Traieste-ti Visul!”, dezvoltata si implementata de noi pentru #ConcursulEnescu din acest an. A fost o campanie provocatoare, dificila, complexa, prin care am reusit nu doar sa ii aducem pe spectatori mai aproape de spiritul Concursului si de concurenti, ci si sa ii facem pe unii dintre noi sa isi regaseasca puterea de a crede in visurile lor
  • Oxygen PR: Romanii din Marea Britanie sarbatoresc Ziua Nationala a Romaniei alaturi de TransferGo
  • PI 2 PR recomanda interviul cu Sorin Raducu, co-fondator Echipa Renet, care vorbeste despre activitatea de agent imobiliar in cadrul unei retele de agenti independenti
  • Plus Communication aduce vesti bune despre operatia Alinei si cea a lui Robert si desfasoara campanii umanitare pentru Vladelina si Ionut. Agentia coordoneaza relatiile cu mass media pentru psihologul Alexandru Plesea, Centrul International Helen Doron English si pentru Purna Yoga Academy
  • Prais Corporate Communications: Pentru al treilea an consecutiv, voluntarii Mondelez Romania au fost alaturi de copiii defavorizati
  • Premium Communication mentioneaza #FlancoRomania si #sentimentepesteasteptari
  • PRSteps:
    • Softelligence: Platforma Fintech OS gestioneaza peste 2 milioane de tranzactii lunar
    • JYSK Romania creste valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor la 15 RON
    • Castel scos la vanzare pe Storia.ro pentru 5 milioane euro
  • Pure Media anunta ca Brico Dépôt iti pregateste Sarbatori de poveste la preturi de depozit. Editia din 2016 a sondajului de engagement organizat de Aon Romania s-a finalizat cu ceremonia de nominalizare a companiilor Best Employer
  • Ran Events scrie despre cum te pot ajuta sucurile presate la rece daca tii post (Cold Pressed Juicery) si iti prezinta cateva recomandari de la Tamaris. Agentia promoveaza filmul “Rogue One: O poveste Star Wars” si te invita sa traiesti experienta completa de shopping in magazinul TATISarbucks® deschide a doua cafenea in AFI Palace Cotroceni. Campaniile de comunicare pentru clientii Pandora si Forum Film s-au bucurat de aprecierea publica a specialistilor
  • Rogalski Damaschin Public RelationsTherme Bucuresti inaugureaza, la 1 decembrie, prima biblioteca de sare din Romania si cel mai mare spatiu de joaca pentru intreaga familie
  • Smart Point ConsultingAcer anunta disponibilitatea in Romania a celui mai mic desktop PC de gaming, Predator G1 (G1-710). Epson investeste 28 de milioane de euro intr-o noua fabrica pentru capete de printare. Mio lanseaza sistemul Smart Home – MioSMART
  • Sunshine Digital: Suprizele colorate din partea unor clienti multumiti ne dau voia buna necesara la inceput de mini-vacanta. Multumim Vichy si La Roche-Posay pentru produsele minunate
  • Echipa The Public Advisors s-a distrat de minunte in tabara #bizsmscamp
  • Thinker Media: Americanii au premiat Hubgets, aplicatia romaneasca de comunicare in browser pentru companii
  • Travel Communication a organizat evenimentul de aniversare a celor 10 ani de activitate Accenture in Romania. Agentia aminteste faptul ca Air France KLM sunt parteneri ai concertului Loredana de la Sala Palatului. Eturia anunta ca 80% dintre cererile de vacante exotice de sarbatori vizeaza destinatiile cu plaja
  • Expozitie neconventionala de portrete in Kika, intr-o campanie Nivea, semnata FCB Bucharest
  • Asociatia pentru Muzica, Arta si Cultura si Asociatia Help Autism – Soprana Leontina Vaduva isi daruieste ziua de nastere copiilor cu autism
  • Cetatenii olandezi, interesati sa cumpere case de vacanta premium in Romania (Valley21)

Statistici, topuri, trenduri:

  • Institutul de Marketing recomanda un articol cu sfaturi si sugestii de marketing digital in zona B2B
  • Publicis One:  Starcom MediaVest Group lanseaza editia 2016 a studiului Consumer Report
  • Rezultatele studiului GfK POS Tracking pentru piata de instrumente de scris

Interviuri, opinii:

  • Tia Ghinea si Daniel Mirea, despre provocarile Vinerii Negre in 2016
  • Mara Gojgar, despre Confident PR: Noi ne-am lansat in perioada crizei, in 2011, asa ca nu am avut nici momente de boom, nici de stagnare
  • Cum a ajuns unul dintre cei mai cool designeri, Marina Moldovan, sa-si faca un brand din caligrafie
  • Mihaela Neatu: Advertisingul ar trebui sa se uite la contextul in care apare si sa-l provoace, nu sa-l mangaie pe cap in timp ce doarme
  • Crenguta Rosu: Ma bucur fara retinere in fata unei idei frumoase, ma inspira umanitatea in actiune, ajutorul si colaborarea
  • Marius Rosu: Gafele sunt o normalitate in politica autohtona. Le ducem efectul cu un firesc infiorator, la fel cum duci o boala incurabila pe care inca nu ai aflat ca o ai
  • Zoran Stangacilovic: Premiile ajuta pe partea de business, aduc clienti dornici de materiale ‘wow’

Evenimente, conferinte:

  • Participa pe 8 Decembrie (Hotel International, Bucuresti) la cursul gratuit de marketing online “3 lucruri esentiale de care ai nevoie pentru a castiga clienti din online” oferit de Calin Biris (Digital Director al agentiei Loopaa Marcom si fondatorul programului Online Mastery) pentru a discuta despre exemple bune si proaste in Marketing Online. Cursul este dedicat specialistilor de marketing, studentilor, absolventilor, incepatorilor in domeniul marketing-ului, antreprenorilor sau managerilor de marketing si vanzari

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply