20 – 26 septembrie 2018 – Saptamana in Social Media

20 – 26 septembrie 2018 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (20 – 26 septembrie 2018).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Micile placeri ale vietii au putut fi savurate vara aceasta alaturi de Stella Artois
  • Adrenallina, Sports PR & more: Suntem pe ultima suta de metri cu organizarea Sun Challenge Vacaresti, alaturi de SUN PLAZA! Sambata, 29 septembrie, va asteptam sa alergam in natura, in singura arie naturala protejata dintr-un oras din Romania, Parcul Natural Vacaresti, partener al evenimentului
  • Caracteristic PR:
    • Iesenii de la IntelligentBee contribuie la dezvoltarea pietei de IT locale de 8 ani, iar anul acesta si-au construit propriul produs: platforma de self-ticketing Eventway
    • Nicoleta Hritcu a crescut Cuptorul Moldovencei cu pasiune, iar la cererea publicului, s-a pregatit sa intre in rolul de francizor, prin Glazurai
    • Dan Draghici, co-fondator Draghici Dental Tehnica Dentara si Junior&Family Dental Center, participa la ZF Health & Pharma Summit in cadrul panelului “Cum s-a dezvoltat piata de servicii stomatologice in Romania?”
    • Adrian Rus a vorbit, la Profit Live, despre inceputurile Komoder si despre planurile de viitor
  • Creative Business ManagementAnil V. Pillai, expert in neuromarketing: “Cheia unui public loial este conectarea emotionala a consumatorului cu brandul”
  • Dakommunication a scris despre premiera “Chelnerul mut” la unteatru
  • Echipa Daescu Borțun Olteanu a facilitat evenimentul de presa prin care British American Tobacco si Politia de Frontiera Romana au spus Stop Contrabanda la granita de nord a Romaniei
  • DC Communication:
  • Free Communication: Peste 200 de jurnalisti din 24 de tari au calatorit la Sibiu pentru a conduce pe Transfagarasan versiunea 2019 a celui mai popular roadster al tuturor timpurilor, Mazda MX-5. Romania a gazduit in premiera primul test drive international. Free Communication este partenerul de comunicare Mazda in Romania de 12 ani si coordonatorul local al acestui eveniment
  • Galeriu & Partners PRCraftsmanship – bucuria aproape pierduta a dibaciei
  • Golin:
    • O noua competitie in exclusivitate la HISTORY, Batalia cutitelor
    • Groupama alege Profero pentru comunicarea in social media
    • O minge poate incepe ceva de Nepretuit – Finala UEFA Champions League 2017-2018, organizata de Mastercard in Gara de Nord
    • Toamna se numara ofertele atractive la Pizza Hut Delivery: Special 5 le aduce clientilor cinci retete delicioase de pizza, la un pret special
    • Lidl si Politia Romana organizeaza a sasea editie a campaniei nationale pentru siguranta copiilor: Verde la educatie pentru circulatie
  • Grayling Public Relations: Studiu Grayling Advantage Series: Orasele sunt noile state
  • Headsome Communication: Sora si Patapievici, la Festivalul International de Literatura de la Timisoara
  • McCann PR: S-a deschis Robo HUB. Un proiect #AltViitor, #MicrosoftRomania si Asociatia E-Civis. Profesori si mentori dedicati vor ajuta copiii din familii defavorizate sa isi descopere pasiunea pentru robotica si programare
  • Media Pozitiv recomanda articolul “6 PR Tactics That Work Best, According to Journalists
  • MSLGROUP The Practice:
    • QREATOR aniverseaza un an si lanseaza proiectul Institutul QREATOR
    • Primul Tapster din Romania a fost ales in Marea Finala Pilsner Urquell
    • Inovatie Pilsner Urquell: invata cum sa torni berea perfect, de pe telefonul tau mobil, in direct, pe un panou outdoor interactiv
  • Oxygen PR celebreaza aniversarea a 7 ani de existenta Grand Entertainment. Agentia a fost prezenta la Best Marketing 2018
  • PiArt Vision:
    • Organizeaza si promoveaza evenimentul “Scoala pentru campioni-Ora de Caligrafie pe terenul de fotbal“, alaturi de campiona Ana Maria Branza, fostii internationali Narcis Raducan si Rica Raducanu si jurnalistii sportivi, din garda veche, Radu Naum, Alina Alexoi si Ramona Paun. Prin acest eveniment s-a transmis mesajul ca scoala si sportul trebuie sa mearga impreuna
    • Comunica includerea brandului La Maison de confiance in proiectul campionei Ana Maria Branza
  • PRSteps: Retailerul online Elefant.ro tinteste afaceri de 32 mil. €, mai mari cu 15%
  • Pure Media: Intra in Club Tefal alaturi de Adrian Hadean
  • RanEvents Comm:
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Mii de oameni sunt asteptati sa alerge si sa pedaleze pentru sustinerea femeilor cu cancer la san
  • Seven Media: Tu ai testat boulderingul si escalada? Noi ne-am testat rezistenta la sport extrem alaturi de influenceri in noua locatie din reteaua 7card. Aproximativ 1.500 de companii din Romania ofera serviciul de abonament 7 card la sute de sali de sport si recreere din tara pentru angajatii lor
  • Smart Point ConsultingBrico Depôt Romania incepe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker
  • The House PR Agency: O agentie de comunicare din Romania declara vinerea “working-from-home-day
  • The Good Company: Tu cand ai facut ultima oara ceva pentru prima oara? #liveforthestory
  • The Public Advisors: Alaturi de Ana Morodan, ambasador al campaniei “PSO, dincolo de piele – Accepta-ma, sustine-ma, apropie-te!”, am surprins reactiile oamenilor care intra in contact cu pacientii diagnosticati cu psoriazis. Psoriazisul nu este o boala contagioasăa, acesta este mesajul campaniei pe care am realizat-o pentru Societatea Romana de Dermatologie
  • Total Public Relations anuta implinirea a 10 ani de activitate pe piata locala pentru Knauf Insulation Romania si adreseaza felicitari Instant Factoring, pentru castigarea marelui premiu de “Cel mai bun start-up al anului” si premiul “Cel mai bun start-up fintech” la Finala CESA Romania 2018. Agentia a participat la lansarea DPD Collect, prima retea de automate postale si oficii din Romania in care poti ridica si expedia colete
  • Travel Communication: Hainele si obiectele de ingrijire personala, lucrurile cel mai des uitate de catre turistii romani in pensiuni si hoteluri
  • Zaga Brand: Trei luni de #CronicariDigitali cu expeditii povestite in online, iar patrimoniul romanesc devine pentru prima data viral

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 17 – 23 septembrie 2018?

Interviuri, opinii:

Evenimente, conferinte:

  • Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds si Russell McAthy – primii speakeri internationali legendari anuntati la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018
  • Ultima saptamana de inscrieri Early-Bird la GPeC Trainings 17-18-19 octombrie, Cluj-Napoca
  • How to Web 2018: Expunere internationala si peste 1 milion de dolari in beneficii pentru finalistii Startup Spotlight
  • IAB Romania anunta cursul Video Advertising, sustinut de Steve Thompson, pe 26 octombrie 2018. Acest seminar ofera participantilor insighturi despre folosirea video-ului in spatiul digital si moduri cum acesta poate fi utilizat ca parte integranta in campanii cross-platform. Participantiilor le vor fi prezentate principalele canale digitale utilizate in publicitate video – de la oportunitati pre-roll instream pana la in-feed (outstream) promoted video si solutii de content marketing
  • Conferinta Marketing in Direct (ed a 10a) , 27 septembrie, Clubul Diplomatic Bucuresti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply