14 – 20 septembrie 2017 – Saptamana in Social Media

14 – 20 septembrie 2017 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (14 – 20 septembrie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR:
    • Noile sisteme SPARC de la Oracle ofera performanta, capacitati de securitate si eficienta de 2-7 ori mai bune decat cele bazate pe tehnologia Intel
    • Premiera anuntata de Larry Ellison si rezultate financiare ale Oracle in Q1 din anul fiscal 2018
  • BDR Associates: Wolfgang Meier noul CEO Pirelli Tyres Romania
  • Caracteristic PR:
    • Patiseria Tineretului deschide al patrulea punct de lucru in Bucuresti si planuieste extinderea la nivel national
    • DefCamp 2017 inaugureaza scena de Business Security in colaborare cu Ambasada Austriei – Sectia Comerciala
    • Ziua Nationala a Femeilor pe Toc: FashionUP sarbatoreste a treia editie
    • Fundatia YES sustine generatia viitoare si doteaza 20 de elevi din Romania cu sisteme PC
  • Conan PR: Aseara am fost alaturi de echipa Revistei BIZ pentru a sarbatori majoratul lor. Felicitari pentru 18 ani plini de inspiratie si pasiune!
  • Confident.Communications anunta ca spaniolii de la Mantor au finalizat campusului universitar Stejarul din Carol Davila 59
  • Creative Business Management: Implementarea unui certificat de Securitate SSL va genera modificari in activitatea echipelor de marketing digital
  • DecisepoateRoche desemnata din nou cea mai sustenabila companie din sectorul de sanatate in Dow Jones Sustainability Index, pentru al noualea an consecutiv
  • EnTourage Communications: Harta dorintelor intr-o zi de sambata si la un an de la inceputul unei frumoase colaborari. Multumim, Grivita Pub&Grill
  • FabricaDePR:
    • Vanotek lanseaza single-ul “No Sleep”, in colaborare cu Minelli
    • Micke Moreno lanseaza doua live-uri acustice
    • One Herastrau Park este unicul complex rezidential din Bucuresti certificat “Green Homes”
  • Fantazia PR: Diversitatea ABSOLUT la Untold 2017, povestita de Andrei Florian (Leo Burnett Romania) si Catalina Turlan (Fantazia PR)
  • First PRELKO Romania anunta: ATEN isi consolideaza colaborarea cu HDBaseT Alliance
  • Free CommunicationStericycle Romania investeste 1 milion euro in cel mai mare echipament de sterilizare de deseuri medicale periculoase din tara
  • Golin:
    • Colgate Romania si voluntarii Crucii Rosii Romane invata 100 000 de copii din 16 judete cum sa aiba o igiena orala corecta
    • Studiu iSense Solutions: De la imperfectiune la sinceritate: Romanii sunt mai intelegatori cu brandurile care gresesc
    • #NoulPizzaHut #Dorobanti: design urban, industrial si noi preparate in meniu – spatiul perfect pentru iesirile cu prietenii
    • KFC aduce din nou Duetos – wrapurile pe care să le tii doar pentru tine
    • Lidl deschide primul sau pop-up store din Romania, pentru colectia de haine “esmara by Heidi Klum”
    • Lidl Romania investeste 70.000 euro in modernizarea scolii din Bontida
  • Graffiti PR mentioneaza Motorola
  • Headsome Communication a organizat conferinta “Dictatura manualului unic
  • Hendrix | PR: Scapa de bacteriile din toaleta de acasa in 2 timpi si 3 miscari
  • McCann PRStrauss aduce cafeaua de tip freeze-dried si pe piata romaneasca
  • Media Image Factory comunica American Independent Film Festival in Bucuresti, avand invitatii speciali – Ethan Hawke, John C. Reilly, Joaquin Phoenix. Agentia scrie ca GreenTech Film Festival, primul festival dedicat tehnologiei verzi, si-a anuntat programul
  • Media Pozitiv:
    • Rockwell Automation publica rezultatele pentru cel de-al treilea trimestru din 2017
    • Banca viitorului trebuie să imite Lego (Saxo Bank)
    • Saxo Bank sarbatoreste aniversarea de 25 de ani
  • MSLGROUP The Practice:
    • OLX lanseaza campania #BebeBine
    • Grolsch a trezit curiozitatea si creativitatea participantilor la prima editie a Festivalului Awake
    • Hochland lanseaza campania “Suntem o familie” cu ocazia aniversarii a 90 de ani
    • Anheuser-Busch si Enel Green Power anunta un parteneriat in domeniul energiei regenerabile
    • Monica Jitariuc si Ioana Ciolacu, speakeri la cel de-al doilea workshop Designerul ca antreprenor
  • Naked PR: Se pare ca Universitatea Yale a decis sa dea curs cererilor studentilor si incepand cu noul an universitar va imbratisa denumiri de gen neutru. Astfel “freshman” si “upperclassman” vor fi inlocuite de “first-year” si “upper-level student”
  • Oxygen PR:
    • ParkLake gazduieste in premiera cea mai mare gala de premii muzicale din Romania – Media Music Awards
    • #ViatadeAgentie @ Oxygen
    • Garanti Leasing incheie un acord de finantare de 10 milioane de euro cu Black Sea Trade and Development Bank
  • PI 2 PR recomanda infograficul “Color Psychology & Web Design: How Your Colors Affect Your Visitors
  • PR BetaOltea Zambori este speaker la RIUF YouForum Timisoara
  • Premium CommunicationXerox lanseaza proiectul Set the Page Free, in colaborare cu autori din intreaga lume
  • PR Steps:
    • Baro.io, un start-up de digital marketing, este prima investitie pentru Fribourg Digital
    • VTEX isi extinde operatiunile in Europa de Est
  • Pure Media:
  • RanEvents Comm:
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • Ultimele zile de inscrieri la Premiile Superscrieri #7 – singura sansa pierduta e aceea pe care nu o testezi
    • Eliza Rogalski: Ai nevoie de rebranding atunci cand esti asociat cu generatia parintilor lui, nu cea a colegilor sai de scoala
  • Smart Point Consulting:
    • Fashion Days lanseaza sezonul toamna/iarna, printr-o campanie 360, construita in jurul oamenilor obisnuiti
    • eMAG aniverseaza doi ani de Apple Shop
  • The Good Company: Ai fi zis ca e Jurassic Park, dar nu: Canon Creative Park
  • The House PR Agency celebreaza 1 an de 4F in Bucuresti
  • The Public Advisors: Recent, am organizat un PR Blitz in care le-am multumit pentru activitate jurnalistilor care, prin articolele lor, au contribuit la cresterea constientizarii fenomenului de contrabanda din Romania. Aceasa initiativa este prima din seria actiunilor pe care le vom face alaturi de clientul nostru ACTIV, Asociatia pentru Combaterea Traficului Ilicit “Viitorul”
  • Thinker Media:
  • Travel Communication scrie despre cum te rasfata Air France in noua clasa Businnes si prezinta informatii despre business-ul Vola.ro.
  • V+O Communication: Am petrecut momente unice in cadrul evenimentului Telekom, ce a avut loc la Hotel Marriott. Dolce Sport s-a transformat in Telekom Sport!
  • Wunderman: Scolile, invitate sa intre in concurs pentru o igiena de nota 10
  • IAA a numit-o pe Ioana Marzac-Sigarteu in rolul de Vicepresedinte regional IAA Young Professionals pentru zona Europa de Est

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Marinela V. Ardelean: Cand vine vorba de consum, prefer vinurile care nu depasesc aproximativ 25 de ani de viata
  • Catalina Balan si Mihai Dinculescu: Zanele, salamul, agentia si clientul. Si umorul, si absurdul, si dragonii, si aurorele boreale
  • Razvan Costache: Consumatorii sunt confuzi, lucru de care profita mastodontii de bere macro cu sloganuri de genul “craft quality beer”
  • Rutina diminetilor cu Monica Jitariuc
  • Ioana Matei, finalista a concursului Young Champions of Earth, discuta ecologie si antreprenoriat
  • Victor Melian, bucatarul crescut intre kalareica moscovita si covrigul sarat de la Bucuresti

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply