11 – 17 aprilie 2019 – Saptamana in Social Media

11 – 17 aprilie 2019 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (11 – 17 aprilie 2019).

Lansari, campanii, stiri:

  • PRwave implineste 14 ani. “La multi ani!” din partea Zelist Monitor
  • BDR Associates: Si noi sustinem campania #ORomanieCurataIncepeDeAcasa!
  • BuzzStore este mentionat in cadrul recenziilor de produs: S-a facut o saptamana de cand testez acest ser si sunt impresionata de efectele acestuia asupra tenului. 30 de portocale si-au unit fortele intr-o sticluta cu continut magic, adevarat elixir pentru ten ! Recomand Serul Anew Vitamin C de la Avon pentru un ten mai frumos, mai sanatos, mai luminos…mai rasfatat ! Am aplicat cateva picaturi pe tenul curat in fiecare dimineata, am masat usor tenul pana cand acesta s-a absorbit in piele si apoi am aplicat crema Avon NutraEffects Seed Complex SPF 20…rezultatele s-au vazut inca de la prima aplicare si cu siguranta voi continua sa folosesc acest produs
  • Caracteristic PR:
    • Startup romanesc a furnizat tehnologia blockchain in cadrul celui mai mare exercitiu medical din istoria NATO
    • Zece sfaturi pentru magazinele online care vor sa-si creasca vanzarile in extrasezon
    • AfterHills anunta primii artisti. Rita Ora si Faithless sunt intre primii headlineri
    • Cand simpla prezenta online nu mai e suficienta, cauta sa fii relevant! #Interviu cu unul dintre profesionistii Google Ads in Romania
    • Interviu cu Vasile Vita, fondator Vitacom Electronics – PIN magazine
  • Chapter4: Sortimentele LAVAZZA TIERRA au fost oficial lansate si in Romania
  • Conan PR: Noi am votat Laptaria cu caimac, voi?
  • Creative Business Management:
  • Diana Seceleanu PR: De ce se orienteaza companiile de IT catre metode Agile si care sunt provocarile cu care vine la pachet integrarea unei noi metode de lucru? Despre aceste lucruri, in contextul primul studiu despre Agile in Romania, lansat sub semnatura DOvelopers, povestesc cei de la Forbes
  • First PR AgencyAxis anunta camera video multidirectionala P3719-PLE
  • Galeriu & Partners: E oficial, se lanseaza Random – jocul jocurilor, o initiativa Trubaduro. De pe 18 aprilie, la Unirea Shopping Center. Multumim, Sapte Seri ca ne ajutati sa dam de veste bucurestenilor despre cea mai noua varianta de a te distra cu prietenii in oras, intr-un mod inedit si interactiv
  • Golin: Kobi Dar este noul presedinte al URBB
  • Graffiti PR: Incepem a opta editie a programului de educatie financiara si antreprenoriala, Academia Mintilor Creative si abia asteptam sa intalnim noua generatie de antreprenori creativi, dornici sa-si extinda businessul! 15 – 18 aprilie 2019
  • Ina Solomon, CSR & Corporate Sponsorships UniCredit Bank Romania: “Stim ca nu este usor sa fii antreprenor, dar primul pas este sa crezi cu tarie in ideea ta. Noi iti punem la dispozitie instrumentele, know how-ul si mentorii cu ajutorul carora credem ca va fi mai usor sa iti transformi ideile in afaceri sanatoase si profitabile sau sa iti dezvolti afacerea in directia in care visezi. Pentru asta suntem aici. La Academia Mintilor Creative, 15 – 18 aprilie 2019
  • McCann PR: Bebelusii nascuti prematur nu pot sa planga la nastere. Plamanii lor nu sunt inca suficient dezvoltati pentru a putea produce un strigat. Hai sa transformam tacerea lor intr-un #strigatdeviata, impreuna cu Dorna, Salvati Copiii Romania si Simona Halep! Multumim Amalia Enache, Orchestra Nationala Radio, maestrului Vladimir Vlad Conta si tuturor celor prezenti la lansarea editiei de acest an a campaniei Grija pentru copii
  • Media Pozitiv face urmatoarea propunere de lectura: How Google Marketers Exploit Your Discomfort
  • MSLGROUP The Practice:
    • Au fost alesi reprezentantii Romaniei in cadrul proiectului Fotbal pentru Prietenie 2019
    • Stresul si “dramele din orice” – concept inovativ pentru lansarea MagneVie Stress Resist®
    • L´Oréal Romania intra pe piata parfumeriei de nisa, unul dintre cele mai dinamice segmente de pe piata parfumeriei de lux
    • L’Oréal reinventeaza viitorul frumusetii cu ajutorul inteligentei artificiale si lanseaza in Romania primul serviciu de evaluare personalizata a pielii cu tendinta acneica
    • Häagen-Dazs isi schimba identitatea vizuala in colaborare cu artisti din toata lumea
    • Kinder Chocolate lanseaza o noua identitate vizuala
    • Trei tineri romani vor sa reinventeze piata dermatocosmeticelor cu ajutorul tehnologiilor digitale
  • Naked PR: Se spune că suntem ceea ce mancam. Si daca am manca prospetime, poezie si culoare? Meniul Barbieri e inspirat din traditia calabreza cu sute de ingrediente specifice climatului mediteranean al coastei ionice, gatite cu pasiune si bucurie. Care va inspira cel mai mult? Despre aventurile din farfurie, aici
  • OMA Vision: Ce inseamna digitalizarea: O scanare laser spectaculoasa prin gradul de detaliu, realizata in 2015, ar putea ajuta la refacerea Catedralei Notre Dame
  • Oxygen PR:
  • PiArt Vision:
  • Plurivox: Zi turbo astazi pentru Plurivox, inceputa dis-de-dimineata la Parlament, cu un popas business la Marriott si incheiata cu un eveniment de networking la Palatul Noblesse
  • RanEvents Comm:
    • Andrei Leonte a lansat un nou videoclip chiar de ziua lui
    • Conflicte noi, mai complexe si mai intense ca oricand. Din 26 aprilie #AvengersEndgame este la cinema ! Iar #Maratonul #Avengers va reuni toti fanii Marvel in data de 25 aprilie
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Luna viitoare colegul nostru Dorian va fi la European Communication Summit la Berlin unde va vorbi despre digital PR si despre #TogetherForMagicHome, o campanie multi-premiata in tara si in afara, care a miscat milioane de oameni pentru cauza parintilor copiilor bolnavi de cancer #GoodAdvocates
  • Russenart CommunicationsTendintele anului 2019: Culori pastelate folosite in decorarea saloanelor de evenimente, in aranjamente florale si imbracamintea domnisoarelor de onoare
  • Seven Media:
    • Gabriela Peset, managing  partner la Seven Media, a vorbit intr-un interviu la stirile Kanal D despre numarul pasagerilor care au fost afectati de intarzieri ale curselor aeriene, pe aeroporturile din Romania
    • Ana Smadeanu, managing director la Seven Media, a vorbit intr-un interviu la stirile TVR despre cresterea accentuata a numarului zborurilor intarziate, anulate ori suprarezervate, din primele trei luni ale anului
    • #PrimaZiLaMare, un proiect CSR realizat de Seven Media pentru Paralela 45 este nominalizat la Top Hotel Awards, cel mai bun CSR in turism
  • Sunshine Digital: Aici, la Sunshine, avem un fan infocat al salatelor. Recunoasteti personajul? Multumim pentru stocul de mancare sanatoasa, Eisberg – Iubesc salatele!
  • The Public Advisors: Campania de awareness Bring Us Closer, pe care am realizat-o alaturi de Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Neurodegenerative din Romania, este nominalizata anul acesta la Gala Societatii Civile, la categoria Campanii de comunicare pe teme sociale. De asemenea, APAN este nominalizata si la categoria Proiecte pentru Tineret, cu campania MS Kids Retreat. Felicitari & good luck!
  • Total Public Relations:
  • Travel Communication: Super mandri de clientii nostri. Grupul Air France-KLMofera suport pentru reconstructia catedralei Notre Dame
  • Tudor Communication:
    • Peste 86% dintre consumatori citesc review-urile unei companii inainte de a-i deveni clienti, iar cele slab cotate sunt evitate. Osnat Peled, Managing Partner EVO MCBA, a explicat pentru Adevarul cum pot influenta review-urile negative credibilitatea unui business, dar mai ales cum se gestioneaza corect o campanie de recredibilizare cu ajutorul softurilor performante si a Inteligentei artificiale
    • Review-ul, noua arma de atac asupra business-urilor
    • Global Archive Management, unul din principalii jucatori din piata care se ocupa cu depozitarea si arhivarea documentelor, a intrat in portofoliul TUDOR Communication
  • UnitedCBRE preia administrarea portofoliului de cladiri de birouri ale NEPI Rockcastle, din Bucuresti

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning-ul si tehnologiile biometrice au deschis o sumedenie de rute noi pentru research-ul in PR
  • Cum faci performanta cu un program de perfectionare continua in marketing? Cum aduc rezultate investitiile in training la Coca-Cola? Afla de la Andra Mura, Brand Coordinator Coca-Cola, intr-un interviu cu detalii despre experienta de studiu in programul de training certificat avansat

Evenimente, conferinte:

  • Noi standarde de excelenta in cadrul industriei de Customer Care, premiate la “Romanian Contact Center Awards Gala 2019
  • Exista o modalitate mai usoara de a utiliza Excel pentru rapoartele dumneavoastra de marketing? Nu rata inscrierile la cursul Excel pentru marketing de pe 16 mai, cu Alina Stancu
  • Doresti sa aprofundati cunostintele fundamentale de marketing de la A la Z? Va asteptam la cursul intensiv Marketing Gateway, 14-15 iunie, cu Oana Sav
  • Spectacolul “Déracinés/Rupti din radacini“, de Bogdan Zamfir, va fi prezentat pe 24 si 25 aprilie 2019, de la ora 19.30, la Centrul National al Dansului Bucuresti, sala Stere Popescu, din Bulevardul Marasesti nr. 80-82

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply