09 – 15 noiembrie 2017 – Saptamana in Social Media

09 – 15 noiembrie 2017 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (09 – 15 noiembrie 2017).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Suntem mandri sa fim parte a proiectului Stella Artois – “Sunt ce stiu”, care ne inspira si ne indeamna sa credem in fiecare vis pe care il avem. Proiectul isi propune sa sustina doi tineri studenti, prin oferirea a doua burse, ambele in valoare de 5.000 de euro, pentru a rasplati excelenta si eforturile depuse in calatoria acestora spre succes
  • Adrenallina Sports PR & more organizeaza pe 27 noiembrie 2017 prima editie a Conferintei Marketing for Health & Wellness
  • BDR AssociatesFacebook lanseaza Marketplace in Romania: vinzi sau cumperi, pe o singura platforma
  • Caracteristic PR:
    • FashionUP se extinde prin achizitionarea unui magazin online din Italia
    • Vitacom Electronics anunta campania de Black Friday cu reduceri de pana la 35%
    • Black Friday in 2017 continua trendul ascendent pentru comertul online (RTB House)
    • Black Friday la FashionUP: Vanzari estimate la doua milioane de euro si 70.000 de produse cu cele mai mici preturi din an
    • Mathilde, brandul de vestimentatie feminina, inaugureaza un nou concept store in Bucuresti
  • Centrade PR a dat startul competitiei de design pentru layout-ul hartiei de impachetat Milka Xmas
  • Clear Communications: Studiu Blugento: peste 70% dintre romanii din mediul urban au in plan sa faca achizitii de Black Friday
  • Creative Business ManagementKelly Freeman (trainer in comunicare): Brandul este o promisiune pe care o facem publicului nostru
  • Conan PR: Transmitem live din Bacau, unde tocmai am aflat ca Baia Mare o sa fie urmatoarea Capitala a Tineretului din Romania
  • Confident.Communications prezinta un preview de la cursul de Marketing pentru branduri romanesti
  • Daescu Bortun Olteanu comunica despre Cartierul CreativInternetics si Bucharest Gaming Week
  • DC Communication: In ultimii 10 ani, Republica Moldova si-a construit o strategie de promovare- printr-un brand de vinuri. Wine of Moldova aduna toti producatorii locali care isi asuma productia pe standardele rezultate din inscrierea regiunilor de productie ca Indicatii Geografice Protejate. Pasul urmator a fost expansiunea pe alte piete. Astazi au ajuns pana in Coreea de Sud si Japonia, Cehia, Polonia si chiar Franta si Italia. Vand cam de 85 miloane de euro anual. Deci, se poate. Functioneaza daca este strategie, daca este colaborare, daca este investitie (330 de milioane euro in 10 ani) si un brand bine conturat si sustinut. Strasnica poveste
  • EnTourage Communications mentioneaza ZF Digital Summit 2017
  • First PRMilestone Community Kickstarter Contest iti poate aduce un premiu in valoare de 65,000$
  • Free CommunicationThe Golden Book of Romanian Public Relations trece in revista ultimii 15 ani din istoria PR-ului din Romania, explorand totdata si viitorul industriei. Dragut este ca fix de 15 ani suntem si noi activi in piata! Va invitam sa cititi cartea, unde veti putea gasi si opiniile lui Razvan, Account Director-ul nostru
  • Galeriu & Partners PR: Organizatorii conferintei Mastering the Music Business anunta deschiderea inscrierilor pentru editia a III-a
  • Geometry Global:
  • Golin:
    • Golin condimenteaza comunicarea Taco Bell in Romania
    • BRD continua turneul “Manifest pentru dialog” si aduce spectacolul Familii in 10 orase din Romania
    • Renumitul Pastry Chef Diego Lozano sustine la Horeca School un nou curs de specializare in arta cofetariei (Electolux)
    • Dialog cu echipa A.R.C.E.N. si Re:Rise despre Catalog Bucuresti @Rezidenta BRD Scena9
    • Golin a mers in Baicoi si Patarlagele ca sa arate de ce nu trebuie ignorati consumatorii din comunitatile mici (iSense Solutions)
    • Gama Deluxe revine cu delicii surprinzatoare in magazinele Lidl
    • KFC isi extinde reteaua cu doua noi locatii inaugurand un restaurant in Centrul Vechi din Bucuresti si o unitate de tip drive-thru in Oradea
    • Sportivii romani impartasesc momentele memorabile din viata lor intr-un nou proiect de continut: “Neinvinsii
    • Pizza Hut si Shutterstock lanseaza Replate Waste – o initiativa de prevenire a risipei alimentare din Romania
    • Brandul Gerovital se extinde cu o noua gama pe baza de Acid Hialuronic – Gerovital H3 Hyaluron C
    • Crime + Investigation transmite un nou serial – “Jo Frost si copiii ucigasi din Marea Britanie”
  • Grayling Public RelationsVantatorii de mituri: Generatia Urmatoare incepand din 23 noiembrie, in fiecare joi, de la ora 21.00
  • Image PR:
  • Image Factory: S-a lansat ExpertDeseuri.ro – platforma online de raportare a deseurilor
  • McCann PRToyota lanseaza initiativa globala “Start Your Impossible”
  • Media Pozitiv: Analiza marfuri – Castigurile in sectorul marfurilor determinate de un sector energetic puternic (Saxo Bank)
  • More Than Pub continua campania Influencers pentru Podravka Romania si plasarea de produse SanoVita in emisiune TV. Agentia promoveaza si brandurile Ciserom si Diamond by Adesgo
  • MSLGROUP The Practice:
    • AVON, Vital Voices si Departamentul de Stat SUA lanseaza Justice Institute – Institutul de Justitie pentru Violenta de Gen in Romania
    • Comunitatile din Bacau sprijinite pentru al doilea an consecutiv de PENNY Market si Habitat for Humanity Romania
    • AVON lanseaza prima sa colectie in colaborare cu un designer roman: FLORÍ by Lana Dumitru
    • Cel de-al 70-lea restaurant McDonald’s din Romania se deschide in Mega Mall
    • OLX isi consolideaza serviciile de livrare cu verificare prin noul parteneriat cu FAN Courier
    • Enel incepe operarea unui nou parc eolian de 300 MW in Statele Unite ale Americii
    • Samsung lanseaza o platforma de dezvoltare pentru micro-influenceri
  • Ogilvy PR:
    • MEC Romania devine oficial Wavemaker Romania, noua agentie de media, continut si tehnologie
    • Sonae Sierra a inregistrat un profit net de 78 milioane EUR in primele noua luni ale anului 2017
  • OMA Vision prezinta o selectie cu unele dintre cele mai emotionante si frumoase momente din cadrul editiei 2017 a George Enescu Festival
  • Oxygen PR:
    • PPD Romania, lider pe piata de distributie a bauturilor alcoolice premium importate, aniverseaza evolutia primilor 10 ani pe piata locala
    • TransferGo faciliteaza transferurile intre Romania si China
  • PiArt Vision invita parintii la Targul Gaudeamus pentru a se intalni cu doua autoare celebre de carti de parenting si lanseaza campania “De 1 Decembrie, reunim familiile la cinema” chemand parintii si copiii la filmul de animatie “Dragonul vrajit
  • PR AvenueGymboland si United Way Romania organizeaza ateliere creative in beneficiul copiilor defavorizati
  • Premium CommunicationXerox lanseaza patru noi echipamente de imprimare accesibile, pentru birourile de mici dimensiuni
  • PRSteps:
  • Pure Media:
  • RAA: Catrinel Marlon devine imaginea Huawei in Romania
  • RanEvents Comm:
    • 11 universitati de top la primul targ educational de moda din Romania – Fashion Me
    • Hygge sau cum te relaxezi in decorul JYSK
    • 8 lucruri pe care trebuie sa le stii despre “Thor: Ragnarok
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Black Friday 2017: EuroGsm anunta reduceri de pana la 80% la sute de produse
  • Russenart CommunicationsTaraf Bucuresti sarbatoreste Noua ani de muzica traditionala romaneasca
  • Smart Point Consulting:
    • ARMO estimeaza cresterea cu 35% a comertului online in 2017, la 2,8 miliarde de euro
    • eMAG Black Friday 2017: 2.000.000 de produse in oferta si reduceri totale de 40 de milioane de euro
    • ALD Automotive intra in provincie cu trei reprezentanti regionali, in Iasi, Cluj-Napoca si Timisoara
  • The House PR AgencyClimate Corporation isi dezvolta platorma digitala globala de top, dedicata agriculturii, intrand si pe piata din Europa
  • The Public Advisors: Asociatia ACTIV si reprezentantii partidelor politice parlamentare din Botosani au semnat Pactul local pentru combaterea traficului ilicit
  • Total Public Relations mentioneaza premiile obtinute de Teraplast Grup, SAP Romania si Zitec
  • Travel Communication aminteste de Adventure Day
  • UnitedCTP lanseaza un program destinat pietei muncii din zonele limitrofe parcurilor sale din vestul Bucurestiului
  • Juriul V+O Communication a decis castigatorii Creativity Lab
  • Web ConnectECCO da startul reducerilor “negre” la mijlocul lunii noiembrie
  • Proiect-pilot implementat de Zaga Brand pentru Policolor: Albastru Atemporal, Culoarea Anului 2018 in Romania
  • Bancpost lanseaza campania “Tara ta, Traditia ta” – primul proiect de educatie culturala axat pe promovarea patrimoniului UNESCO din Romania

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Designer roman premiat de Manolo Blahnik, cu brand propriu de incaltamine. Traseul lui Alexandru Adam pana la “Metis”
  • Casey Bird (Freelance Conceptual Writer): Prefer in general campaniile care isi croiesc drum in viata oamenilor fara sa devina invazive
  • Alex Eftimie si Mihai Botarel: Coloana Infinitului, varianta Scroll-ului Nesfarsit
  • Razvan Matasel: Asta vrem sa facem pana iesim la pensie: sa dezvoltam idei

Evenimente, conferinte:

  • Cei mai puternici lideri din mediul de business vin la Zilele Biz! Conferinta se desfasoara în perioada 20 – 24 Noiembrie in Bucuresti, la ARCUB Gabroveni. Ai reducere 100 lei/zi sau 300 lei/abonament folosind codul de discount ZB_20%
  • IAA: S-a lansat AcademIAA – primul program transversal de parteneriat intre mediul de afaceri din MarCom si mediul universitar
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Share Button
 
Comments

No comments yet.