Blog

Chiar daca se intampla adesea sa ne plangem de caldura prea mare sau vacanta prea scurta, noi spunem hotarat ca ne place vara. Un argument puternic este cartea “20 de bauturi de vara rapide si sanatoase“, ebook realizat cu ajutorul a 20 de bloggeri culinari talentati care au participat la campania “Castiga timp cu Philips” (despre care v-am vorbit intr-o postare anterioara) si astfel a fost posibila aceasta carte.

Suntem convinsi ca cel putin alti 3747 gurmanzi care au descarcat cartea sunt de acord cu noi…

iar numarul lor creste. 🙂

facebook_book_philips_form_contest_facebook_php

In fiecare zi, pe adresa de contact de la TPU.ro primim cam o suta de mesaje. Unele mai glumete, altele mai suparate, ocazional cateva cu referiri la alti membri ai familiei si dragalasenii.

Dar si unele care ne pun un zambet imens pe buze. Azi au fost 10 cuvinte de la Claudia, care-a castigat un telefon la Maratonul Oracolului TPU: “Sunt asa de fericita! Imi place la nebunie telefonul!Multumesc! :*”

DSCN3377

Pentru c-am intrat in perioada in care ne cam curg samburii pe tastaturi si ravnim constant la pepeni, iata ce afinitati a descoperit 1424.ro legat de preferinta pentru pepenele verde sau cel rosu.

Cand vine vorba de tastatura telefonului, fanii pepenelui rosu se dau in vant dupa touch screen, pe cand adeptii pepenelui galben vor o tastatura normala.
In materie de antivirus, cei cu pepenele rosu folosesc NOD32, iar ahtiatii dupa pepenele galben sunt cu Bitdefender sau Avira.
Mancatorii de pepene rosu intra pe YouTube de mai multe ori pe zi si stau pe net zilnic intre o ora si trei ore. In cealalta tabara, cei care prefera pepenele galben intra doar o data pe zi pe YouTube si stau mai putin de o ora pe internet in fiecare zi.

Alte detalii si-n imaginile de mai jos:

1

 

 

2
3
4

Saptamana trecuta, in cadrul conferintei Top Social Brands, organizata de BIZ, Catalin a povestit despre brandurile care i-au marcat 30 de ani. Au fost amintiri despre JVC, Pepsi sau tigarile Golf, Bob Dylan, Xnet, amazon sau Better World Book, dar si cateva recomandari pentru brandurile care vor sa fie mai aproape de sufletul oamenilor.

Prezentarea (ca un soi de timeline) e asta:

TPU.ro e pasionat de probleme serioase, intrebari existentiale si proiecte frumoase.

Ne place sa sustinem initiativele destepte, a caror valoare ajunge sa fie validata si de premii. Anul acesta, un Gold Effie a ajuns la GMP PR, la sectiunea “Good Works Effie – Non profit” pentru campania „Cautatorii de povesti”, in cadrul careia am fost parteneri.

Despre ce-i vorba puteti descoperi aici.

 

575181_10151169383383032_1210002398_n

Uneori iti este foarte greu sa iti gasesti cuvintele cand vine vorba de o actiune caritabila, nu stii de unde sa incepi, cum sa impartasesti bucuria si cum sa cuprinzi totul. Asa se intampla si acum. Desi inceputul poate fi anevoios, lucrurile ajung totusi in directia buna. Astfel s-a intamplat si in luna dedicata copiilor pe Gustos.ro, cand am ales sa facem o fapta buna: sa ajutam parintii sa isi hraneasca sanatos copiii si sa le oferim copilasilor mai putin norocosi sustinere prin eBook-ul caritabil: 100 de retete sanatoase pentru copilul tau.

Intregul demers a fost lung, cu peripetii, cu bucurii si cu multi oameni frumosi, iar rezultatul a meritat. Pentru ca am reusit sa strangem 356 de oameni inimosi sa doneze cate 5 euro pentru un exemplar din cartea caritabila si astfel sa primeasca in schimb eBook-ul scris cu ajutorul expertilor in domeniu despre alimentatia sanatoasa a copiilor + satisfactia de a ajuta copiii din cadrul fundatiei Inima de copil. Astfel s-au strans 1780 de euro, toti donati catre fundatie.

Pentru ca resursele de cuvinte incep sa se epuizeze 🙂 , in incheiere vrem sa multumim mult tuturor celor implicati, de la parteneri, sfatuitori, cei care au donat si toti cei care au contribuit cumva la derularea acestui proiect. Multumiri.

FireShot Screen Capture #063 - 'Mancare pentru copii sanatosi' - www_gustos_ro_copii_carte-cu-retete