17 – 23 ianuarie 2019 – Saptamana in Social Media

17 – 23 ianuarie 2019 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentem stirile din social media, din ultimele 7 zile (17 – 23 ianuarie 2019).

Lansari, campanii, stiri:

  • Anamaria Onisei, Communication Consultant:
    • Dezbatere Teatrelli la implinirea a 160 de ani de la Unirea Principatelor: “Mai intai, trebuie recuperata inteligenta mainilor, apoi, educatia si formarea profesionala”, considera Adrian Majuru
    • S-au pus in vanzare biletele pentru o noua reprezentatie Mon Cabaret Noir de Razvan Mazilu la Teatrelli: “Spectacolul provoaca prin erotism si sondeaza partile intunecate ale personalitatii noastre”
  • BDR AssociatesPirelli P Zero World: un nou punct de atractie pentru pasionatii de masini in Dubai
  • Brandeligence: Grecia Panorama – o experienta mediteraneeana in Bucuresti
  • BUZZStore:
    • Aceasta crema, non-grasa, cu 3 ceramide esentiale si acid hialuronic, asigura hidratare pe parcursul intregii zile dupa o singura utilizare
    • “Cine ar fi crezut ca, in doar 5 minute, poti avea un par vizibil mai sanatos, mai puternic si mai fin ca niciodata?!”
    • Un singur supliment alimentar, doua mari beneficii: relaxare dupa activitatea stresanta din timpul zilei si un somn odihnitor pe parcusul intregii nopti
  • Caracteristic PR:
    • A inceput numaratoarea inversa pana la Dental Future! Povestea evenimentului, in interviul acordat de Dan Draghici in TheTrends.ro
    • Un sfert din turistii Hotelului Pleiada din Iasi sunt straini. In 2018, aici s-au cazat peste 10.000 de oameni, cei mai multi veniti in Iasi pentru afaceri
    • Doina Vilceanu de la ContentSpeed a explicat in Ziarul Financiar ce provocari vor fi in comertul online anul acesta. Retailul traditional ar trebui sa tina cont de recomandari
    • Interviu Yoda.ro: Cum ne poate ajuta inteligenta artificiala sa identificam un fake news?
  • Chapter4Lavazza Coffee Parfait – desertul Semifreddo
  • Diana Seceleanu PR:
    • Cum arata industria IT din Romania, in 2019. Previziunile companiei romanesti EXE Software, in Forbes
    • DOvelopers, start-up-ul care personalizeaza experienta de invatare pentru companiile de IT, vorbeste despre utilitatea metodologiilor agile la emisiunea “Ziua Zero”, de la Wall-Street TV
    • Bucurestiul gazduieste cea de-a patra editie a Romanian Darts Festival, cel mai important eveniment de acest gen din Europa de Est
    • Atleta romana Alina Rotaru a pregatit 500 de carti postale cu autografe pentru fanii care i-au cerut acest lucru
  • EnTourage Communications: Aliatul tau impotriva acneei si rosetii? Lotiune rejuvenanta cu B3 de la Nympheum, partenerul #enTourage
  • Free Communication: 5 destinatii cu soare unde poti ajunge cu Wizz Air iarna aceasta
  • Galeriu & Partners: Cum poti purta o pijama de matase (Yamamay)
  • Golin:
    • Grupul TeraPlast a ales Golin pentru coordonarea comunicarii in Romania
    • Elevii echipei heRObotics din Timisoara programeaza roboti aflati la bordul Statiei Spatiale Internationale, cu sprijinul BRD
    • Initiative este noua agentie de media a brandului Fortuna Rendez-Vous
  • Grayling Public Relations: LooLoo Kids, primul canal din Romania care primeste “butonul de diamant” din partea YouTube
  • Headsome Communication: Comunicarea cu cititorii si promovarea cartilor, preocupari esentiale pentru profesionistii din edituri
  • Image PR: Chiar dacă azi e Blue Monday, noi ne aducem aminte de lucrurile bune si frumoase: cum ar fi vizita de debrief in Ungaria pentru noul nostru client, Hell Energy
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Public Relations vs SEO: Which is better for online reputation management?”
  • More Than PubJackfruit: “carne” deghizata in fruct
  • Naked PR: “Stiai ca o femeie petrece pana la 400 de ore pe an la shopping? Cum o vei convinge ca din cele peste 301 drumuri pe care le face pana la magazine, macar un sfert din ele sa bifeze si magazinul tau? Visual Merchandising-ul este unealta care face diferenta dintre un “passive looker” si “active buyer”. Offline si online. Incepand cu vitrina, cartea de vizita a oricarui magazin, si terminand cu lumina, tipul podelei sau produsele recomandate la checkout, V.M. acopera toate elementele care influenteaza parcursul unei afaceri.” Despre toate acestea & more vorbim la workshopul de Visual Merchandising cu Adriana Matei. Pe 2 februarie.
  • OMA Vision: Ce faceti in week-end? Iata ce carti va recomanda New York Times ca sa va tina de cald, pe vreme rece
  • Oxygen PR: Departamentul video al agentiei Oxygen a generat peste 50 de productii in 2018 si isi continua dezvoltarea
  • PiArt Vision
    • S-a intrat pe linie dreapta in pregatirile pentru expeditia Himalaya Climb4Dreams
    • De Ziua Internationala a Scrisului de Mana, “Ora de Caligrafie” a ajuns la Scoala Gimnaziala “Sfintii Voievozi”…
    • … iar de la Ora de Caligrafie la Ora experience, cel mai cool art restaurant din Bucuresti, nu mai e decat un pas
    • Fireste, o seara de weekend binevenita, cu muzica live, poate fi rezervata la Banjo Jack – cel mai nou restaurant american din Bucuresti
  • Premium Communication:
    • Lamborghini Huracán EVO: tehnologii noi care amplifica emotiile atunci cand esti la volan
    • Xerox aduce optimizari de securitate si productivitate echipamentelor de imprimare Xerox AltaLink
  • PRSteps:
  • RanEvents Comm:
    • Winter fashion: ce porti iarna aceasta
    • Glass“, trilogia personajelor fascinante care fac povestea de neuitat
  • Rogalski Damaschin Public Relations recomanda articolul “All Is Not as It Seems: The World’s First All-Digital Modeling Agency
  • Seven Media:
    • Vin super eroii! Personajele Disney sunt mai aproape de tine, din luna ianuarie. O campanie Happy Tour. In curand
    • Pune degetul pe harta si du-te! Poti sa alegi orice destinatie, oricat de indepartata este, agentiile de turism iti gasesc variante de zbor si cazare accesibile. Ori au deja pachete pregatite. VICE Romania le-a intrebat si vine cu cateva sugestii pentru 2019
  • Smart Point Consulting: Actrita care promoveaza stiinta: Imi doresc sa ajung la cat mai multi copii, in special la cei mai putin interesati
  • The CoverDiesel Preview Spring Summer 2019
  • The Public Advisors:
  • Travel Communication:
    • Nu credem ca a mai ramas vreun pasionat de calatorii care sa nu fi auzit de “Ieftinuarie”. De asta a avut grija Claudia impreuna cu echipa creativa de la Vola.ro, cu un mic ajutor din partea noastra!
    • Oferte AIR FRANCE KLM: Bilete de avion spre Asia, America, Africa si Caraibe reduse cu pana la 40%
    • 48 de ore in Tel Aviv, Israel. Mic ghid de calatorie
  • Tudor Communication:
    • Claudia Chiru, profesor pentru invatamantul primar si fondatoarea Scolii Alternative pentru Gandire Aplicata – SAGA Kid a devenit in mai putin de 9 luni o voce a sistemului educational din Romania. Brand journalism si personal branding au fost modalitatile prin care aceasta a avut parte de ascensiunea fulminanta in viata publica
    • analiza pertinenta despre viitorul firmelor de salubritate din Romania, in contextul noilor reglementari referitoare la reciclare
  • White PR: Asistam la o schimbare importanta in Romania: redescoperirea ideii de comunitate si puterea ei; oamenii incep sa se stranga in jurul unui scop comun, incep sa colaboreze cu credinta ca pot schimba in bine lucrurile din jur. Ceetrus a intuit aceasta schimbare si a decis sa transforme Centrul Comercial Drumul Taberelor intr-un loc de expresie pentru comunitatile din cartier. Echipa White PR a contribuit, in acest proiect, la dezvoltarea strategiei de implementare a noului concept de centru comercial si a hub-ului comunitar in realitatea cartierului
  • Zaga Brand: Mihaela Barbu, Senior PR Zaga Brand si communication manager al proiectului de promovare a patrimoniului cultural romanesc Cronicari Digitali a povestit intr-un interviu acordat publicatiei Business Review despre inceputurile si performantele campaniei castigatoare deja a patru trofee in cadrul competitiilor nationale de comunicare

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 14 – 20 ianuarie 2019
  • Romanii au facut cumparaturi online in valoare de peste 3,5 miliarde de euro in 2018, cu 30% mai mult decat in 2017 – Raportul Pietei de E-Commerce GPeC 2018

Interviuri, opinii:

  • Oana Dumitru (Carturesti): Lucram la comunitatea din jurul aplicatiei noastre si speram curand sa nu mai depindem de o platforma externa in comunicarea cu clientii
  • Raluca Duta (L’Oréal Romania): Am inceput, ca orice brand, cu teama de a edita si taia continutul acela perfect de 30 secunde, urmarind ce functioneaza mai bine si unde
  • Institutul de Marketing sustine Olx intr-un proiect de recrutare a unui Marketing Manager care sa se alature echipelor de marketing si management din Romania. Afla mai multe in interviul cu Cristina Gheorghitoiu, CEO, Olx Group
  • Radu Popescu (Teatrul Apropo): Cred ca publicul Teatrului National s-ar putea regasi cu greu in ceea ce facem noi
  • Vlad Vladescu (PepsiCo): Anul acesta ne asteptam ca brandurile sa mizeze tot mai mult pe continut autentic si pe micro-momente

Evenimente, conferinte:

  • S-au pus la vanzare ultimele locuri la marea premiera We Will Rock You din 10 aprilie
  • Institutul de Marketing iti recomanda sa incepi anul antrenat in Customer Experience, pentru care a conceput un pachet special de 3 module. Afla mai multe detalii aici

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Share Button
 
Comments

No comments yet.

Leave a Reply